Aviseringar
Rensa alla

Är det "fel" att inte vilja ha med sin kompis när man ska vara med kille ?


Ämnesstartare

ska träffa en kille en snabbis och min kompis blev sur över att jag ville träffa honom själv, alltså och inte ha med henne, är det dumt att inte alltid vilja dra med sina kompisar överallt eller har man rätt att kunna träffa vissa personer ensam om man vill ? (klart man har men jag menar,är det dumt att säga nej till kompisen, hon ser det som att jag dissar henne så fort jag har nån annan att vara med...)

jag tycker personligen det är patetiskt att ens reagera över nåt sånt, jag skulle aldrig kräva att få komma med min kompis om hon skulle träffa en kille, fattar såklart om hon vill vara själv då...


   
Citera

Haha! Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja de är väl ganska självklart tkr jag, men för vissa är det väl inte det.. Konstiga jävla saker [mad]


   
SvaraCitera

kimberlyjoness:

Är det "fel" att inte vilja ha med sin kompis när man ska vara med kille ?

Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Ja

varför ?

ItsAsin:

Ja de är väl ganska självklart tkr jag,

vad är självklart ? fattade inte riktigt vilket av dom du syftade på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var väl mest i sandlådan som alla barn alltid tvunget skulle få vara med och leka. [rolleyes]


   
SvaraCitera

kimberlyjoness:

patetiskt att ens reagera över nåt sånt


   
SvaraCitera

kimberlyjoness:

varför ?

Taskigt att inte vilja hänga med sina kompisar tycker ja. IFall man är kompis så måste man va snäll.[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Taskigt att inte vilja hänga med sina kompisar tycker ja

jo men om man vill vara med en kille så ska man väl kunna få vara med honom själv och inte alltid vara tvungen att dra med kompisarna ?


   
SvaraCitera

kimberlyjoness:

jo men om man vill vara med en kille så ska man väl kunna få vara med honom själv och inte alltid vara tvungen att dra med kompisarna ?

Alltså de handlar inte om de. De är att när man e kompis så ska man oxo va de. Och då ska handlar de inte om att vara tvungen utan att man vill umngås med varandra. När du säger så så är de ju för du inte vill va kompis med henne egt.


   
SvaraCitera

Nej, klart det inte är fel. Hade inte heller velat ha någon kompis med om jag skulle träffa en tjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men kompisen kan ju inte va med under sexet[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

Är det "fel" att inte vilja ha med sin kompis när man ska vara med kille ?

Självklart inte. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

men kompisen kan ju inte va med under sexet

endel kompisar verkar typ tro att dom måste vara med när man knullar också annars är man en dålig vän tydligen [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

endel kompisar verkar typ tro att dom måste vara med när man knullar också annars är man en dålig vän tydligen [tired]

trekant ffs[tard]


   
SvaraCitera