Aviseringar
Rensa alla

Är det "inne" att må skit?


Ämnesstartare

svenskar har fått sämre psyke i allmänhet tror jag. och tar inte hand som sig själva tillräckligt bra. plus att det blivit trendigt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Whaddayathink?

Ja. Så de som verkligen mår skit får inte den hjälpen de behöver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man är så mycket mer "intressant" om man är ett problembarn. [zzz] Plus att man får mer uppmärksamhet som det här t.ex:

DragSpel:

"vad har hänt? Finns här <3"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man borde fan calla deras bluff, och tvinga dom genomgå en psykiatrisk undersökning och fakea resultatet så de hamnar på en anstalt där de ska få behandling för att de "mår skit".

Så får de se hur jävla kul när man verkligen mår skit.

Jävla attentionwhores.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det är det troligen, därför försöker jag vara alternativ och påstå att jag mår bäst i världen![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Man borde fan calla deras bluff, och tvinga dom genomgå en psykiatrisk undersökning och fakea resultatet så de hamnar på en anstalt där de ska få behandling för att de "mår skit".

Så får de se hur jävla kul när man verkligen mår skit.

Jävla attentionwhores.

Vote


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de behöver uppmärksamhet, förut klädde man sig horigt och skrek på lektionerna, idag skär man sig och säger att man mår dåligt.
men se upp.. någon av dem kanske faktiskt mår dåligt på riktigt?

hur som helst, de flesta är för upptagna med uppmärksamheten att de faktiskt mår dåligt på riktigt, uselt. önskar alla hade lite mer mental förmåga.


   
SvaraCitera

Det stora mörkret ska sluka oss alla.


   
SvaraCitera

Psyket ligger inomhus!


   
SvaraCitera

Har märkt detsamma, det är sannerligen en trend. Synd att de som verkligen mår dåligt blir lidandes av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaaa typ chinos och att må skit e ba såååh inne nu azzåå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mycket press i den åldern


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer kan inte känna riktig smärta och överdriver deras enda ynkliga smärta de har för att kunna klaga.

Som på Stenåldern:

Mannen: Wow en helt egen grotta, med målningar och stor öppning.

Kvinnan: Det är bara inte tillräckligt eller hur?


   
SvaraCitera

Är nog dagens dumma samhälle som pressar alla för mycket och sånnt. 🙁


   
SvaraCitera

Avatar:

Är det inne bland småtjejer (13-16) att må skit? Whaddayathink?

Ja så är det!!!
Många av mina kompisar har mått dåligt av olika skäl, vissa har t.om varit självmordsbenägna[sad]. Men världen är väl så idag typ. Plus att tjejer har så stora krav på sig själva! Alla ska vara smala och snygga. Det är så jag uppfattar det iallafall. Jag har själv mått dåligt men det var runtom åldern 13-14. Kom inte ihåg varför.

Alla personer borde drf förstå att man e bra som man e typ [y]


   
SvaraCitera