Aviseringar
Rensa alla

Är det "viktigt" att köpa nya kläder?


Ämnesstartare

köpte lite kläder i fredags[blush]
kan försvara mig med att jag fortfarande använder en jacka jag köpte i sjätte klass


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köper sällan nya kläder för jag blir lätt kär i grejer

är typ kär i mina kläder nu och vill inte byta bort dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inget namn:

kan försvara mig med att jag fortfarande använder en jacka jag köpte i sjätte klass

Bra där 😉 När du säger det så tänker jag på min jacka... Kall som satan och adidas... Gillar int adidas :@


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köpte väldigt mycket för typ 3 år sedan, nu för tiden är t-shirts det enda jag köper någorlunda frekvent


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köper inte särskilt ofta, har ganska distinkt smak, men har blivit en ganska diger garderob efter ett tag. Det är kvalitet på grejerna, så de håller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har massor men känns som om att jag inte har någonting 🙁 Tröttnar så fort på klädesplagg så köper nya hela tiden.. Dessutom har Carlings en faarlig inverkan på mig hehe[blush]
Förbannar min garderob varje morgon när jag ska klä på mig för att jag inte hittar nåt att sätta på mig 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ne känns som jaghar 0 kläder men har så jag överlever. tycker inte om att köpa kläder då jag inte kan tänka mig hur de ser ut på mig när de hänger på galgen och att jag inte orkar prova hela affären. sen är jag fattig också.


   
SvaraCitera