Aviseringar
Rensa alla

Är det så konstigt...?


Ämnesstartare

Såvida man inte planerar att skaffa barn genom provrörsbefruktning eller liknande så känns det rätt självklart att man vill attraheras av personen man skaffar dem med. Jag tycker inte att det gör dig konstig.

Jag vill inte heller ha anmärkningsvärt fula barn. Egentligen inte extremt vackra heller. Att hävda att insidan är det enda som räknas är inte särskilt realistiskt.


   
SvaraCitera

skulle aldrig vilja sexa ngn jag ej tyckte var snygg, så tror aldrig jag kmmr skaffa barn med ngn jag tkr är ful

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

dte skulle väl vara våldtäkt då

ok, det var osmakligt, men sant
fast då skulle jag nog göra abort.
är tveksam till att man skulle kunna se på det barnet utan att påminnas om dess svin till far isf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tänker likadant + att jag kräver att mamman ska vara smart.

Sen får hon inte ha för stora boobs, vill inte få någon dotter som blir utnyttjad för sina tuttar i åldern 13-18 innan hon lär sig hantera den manipulativa mannen. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså om man älskar någon och vill bilda familj bryr man sig förfan inte om hur personen ser ut.


   
SvaraCitera

Pickaboo:

Sen får hon inte ha för stora boobs, vill inte få någon dotter som blir utnyttjad för sina tuttar i åldern 13-18 innan hon lär sig hantera den manipulativa mannen.

[bigsmile][love]

Barfota:

alltså om man älskar någon och vill bilda familj bryr man sig förfan inte om hur personen ser ut.

inte?[tard]
brukar du bli kär i fula människor el?
just askin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Ja, det är klart. Om jag ville skaffa barn så skulle jag ju det.

du har kommit över dina vanföreställningar om att psykiskt sjuka personer inte ska fortplanta sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

brukar du bli kär i fula människor el?

Jag har typ aldrig varit kär, men utseendet är inte allt. personligheten spelar en STOR roll.


   
SvaraCitera

Den du blir kär i lär ju vara vacker i dina ögon.
Så då kanske du ändå får snygga barn ^^

Förstår inte poängen med tråden förövrigt.


   
SvaraCitera
Arlo
 Arlo

Förstår ju vad ni menar, o klart man vill ha attraktiv partner. Era resonemang förutsätter ju dock att barnet automatiskt blir fult så fort ena föräldern är det. det behöver ju faktiskt inte bli så,
just sayin'


   
SvaraCitera

Barfota:

Jag har typ aldrig varit kär, men utseendet är inte allt. personligheten spelar en STOR roll.

så du tror att du skulle kunna bli kär i en människa du tycker är ful?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

så du tror att du skulle kunna bli kär i en människa du tycker är ful?

Jag vet inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barfota:

alltså om man älskar någon och vill bilda familj bryr man sig förfan inte om hur personen ser ut.

Men jag skulle inte bli kär i en person som jag ansåg vara attraktiv. Tycker att partnern ska vara snygg, smart OCH ha bra personlighet, som partnern jag har nu.

Leijonsparf:

du har kommit över dina vanföreställningar om att psykiskt sjuka personer inte ska fortplanta sig?

Nä, är man psykiskt sjuk ska man inte ha barn. Men är man tillfrisknad och kapabel till att ta hand om ett barn så är det väl OK.

Barfota:

Jag har typ aldrig varit kär, men utseendet är inte allt. personligheten spelar en STOR roll.

Ja, har aldrig sagt annat.

Arlo:

Förstår ju vad ni menar, o klart man vill ha attraktiv partner. Era resonemang förutsätter ju dock att barnet automatiskt blir fult så fort ena föräldern är det. det behöver ju faktiskt inte bli så,
just sayin'

Geigerzähler:

VET att man kan få "fula" barn även om båda föräldrarna är skitsnygga, men det är ju större risk om ena/båda föräldern/föräldrarna är ful.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Nä, är man psykiskt sjuk ska man inte ha barn. Men är man tillfrisknad och kapabel till att ta hand om ett barn så är det väl OK.

jag tror att du missuppfattat hur genetik fungerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

jag tror att du missuppfattat hur genetik fungerar.

jag tror du missuppfattat hur det sociala arvet fungerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Tycker att partnern ska vara snygg, smart OCH ha bra personlighet, som partnern jag har nu.

Det tycker iof jag också 😉


   
SvaraCitera