Aviseringar
Rensa alla

Är det säkert att köpa en fleshlight via disk under 18 på teknik magasinet?


Ämnesstartare

Hejsan!

Jag är 15 år gammal men min röst och kroppsbyggnad säger att jag är 18 eller äldre. Jag har velat ha en fleshlight i ett tag nu men jag undrar hur jag ska skaffa en? Jag vill inte strula till på olika hemsidor och fixa betalningen där. Jag är inte riktigt rädd att gå fram till disken och bara köpa mig en fleshligt. Men problemet är att om jag måste visa leg så kommer de märka att jag är under 18. Och vad jag tror så har de inte fleshlights på lagret i affären, det finns bara i deras nätbutik (detta är vad jag tror) och då måste jag beställa en i förväg och sedan visa min leg för de i alla fall! Hur går jag till väga? Jag vill ju inte att de ska be om leg då kan det ju bli lite pinsamt.

Ska jag bara gå in, köpa sen gå ut? Men om det inte finns på lagret vad ska jag göra då? Jag bor i löddeköpinge så det vore najs om någon kunde antingen köpa en åt mig eller bara ge mig lite råd om hur jag ska gå till väga, eftersom det är sommarlov nu vill man ju ha lite "alone time".

Tack för er hjälp! 


   
Citera

Är det ens åldersgräns på sådant?


   
SvaraCitera

Jag skulle nog beställt på nätet om jag var du.. Fatta vad pinsamma grejer de i kassan kan få för sig att säga.. Och hur de övriga kunderna i butiken som uppmärksammas utav detta kan reagera.. 


   
SvaraCitera

Lägg kuken på kassan och fråga "HAR NI I DENNA STORLEKEN ELLER?"


   
SvaraCitera

Säg att det är till pappa bara.


   
SvaraCitera

aristoteles:
Säg att det är till pappa bara.

Mycket gladHjärta


   
SvaraCitera

Knappast åldersgräns på en sån. 


   
SvaraCitera

Shimolis: Tack för er hjälp!

Såhär skrev någon i en annan tråd (inlägg från xxCrypton114): Länk
Här har du en till tråd på UM: http://ungdomar.se/forum/thread/327956


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saken är att jag har stake till att köpa den fast folk hör mig eftersom jag kommer ju knappast träffa de i framtiden. Men jag är fortfarande orolig om de begär leg, kan jag bara säga att jag inte har leg med mig? Om de nu har sådana på lagret .-.


   
SvaraCitera

Shimolis: Saken är att jag har stake till att köpa den fast folk hör mig eftersom jag kommer ju knappast träffa de i framtiden. Men jag är fortfarande orolig om de begär leg, kan jag bara säga att jag inte har leg med mig?

Om du du har staken att gå in där och försöka dig på att köpa intima grejer och dessutom riskera andras uppmärksamhet på ett pinsamt vis, då har du väl för fan stake till att bli nekad köpet av för låg ålder också??? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Om du du har staken att gå in där och försöka dig på att köpa intima grejer och dessutom riskera andras uppmärksamhet på ett pinsamt vis, då har du väl för fan stake till att bli nekad köpet av för låg ålder också??? 

Inte riktigt, det är en helt annan sak om de nekar det. Att lyckas med köpet kommer ju inte visa några problem över huvud taget o då går jag bara min väg. Om de nekar det så kommer alla bara se att jag misslyckades och är typ... desperat. Det är rött stor skillnad från att lyckas och inte lyckas :p


   
SvaraCitera

S3ON: köpet av för låg ålder också???

Testade du att handla något som minderårig? Galen


   
SvaraCitera

mrman:

Testade du att handla något som minderårig? Galen

Nä det vågade jag aldrig. Sådana där intima grejer alltså.. Mycket glad Testade att köpa cigg ett par gånger though, det var ganska pinsamt när kön var lång osv.. 😛

Shimolis: Om de nekar det så kommer alla bara se att jag misslyckades och är typ... desperat. Det är rött stor skillnad från att lyckas och inte lyckas :p

Jo jag förstår. Testa näthandel dårå? Har hört att lastbryggan ska vara bra, de skickar relativt osynliga paket så att säga. 🙂  


   
SvaraCitera

Det är inte åldersgräns på sexleksaker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah vafan! Får väl ge det ett försök de kommande dagarna, håll tummarna :3


   
SvaraCitera