Aviseringar
Rensa alla

Är det säkert man inte är bög om man har sex bara för betyget?


Ämnesstartare

rogernw:

Gillar du killar? 

Ja det gör jag som kompisar. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som känslor/attraktion....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KUK:
Jag är hetero och jag vill inte att dom andra tror att jag bög för då blir man mobbad på min skola. Så är det säkert att man inte räknas som bög om man har sex med en manlig lärare bara för att få bra betyg och inte för att njuta av det?

Du är antagligen bisexuell.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:
Som känslor/attraktion....

Jag är aldrig kåt på män.

SvenskWithAttitude:

Du är antagligen bisexuell.

Nej jag ät hetero jag är helt säker. xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KUK:

Jag är aldrig kåt på män.

Nej jag ät hetero jag är helt säker. xD

Ändå så vill du knulla en? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:

Ändå så vill du knulla en? 

Ja men bara om jag får bra betyg tillbaks för det. Inte annars 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KUK:

Ja men bara om jag får bra betyg tillbaks för det. Inte annars 😀

Hör du inte själv hur det låter? 


   
SvaraCitera

Asså please vad är du för en egentligen? Asså visst bra betyg är bra men helt onödigt om du inte förtjänar dom då när du söker vidare när du inte har kunskaperna så sjunker betyget direkt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har troll alltid varit såhär dåliga på sajten? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:

Hör du inte själv hur det låter? 

Att jag är lite desperat efter betyg kanske men jag behöver väl inte vara bög? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zxcvbnm:
Asså please vad är du för en egentligen? Asså visst bra betyg är bra men helt onödigt om du inte förtjänar dom då när du söker vidare när du inte har kunskaperna så sjunker betyget direkt. 

Men jag kan knulla för betyg på gymnasiet också jag vill bara ha ett enkelt jobb det är allt jag vill. Men jag vill inte ha ett där man knullar på jobbet varje dag. Men jag kan knulla för att få ett jobb bara i så fall. xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Har troll alltid varit såhär dåliga på sajten? 

Tror inte det... Gråter


   
SvaraCitera
torg1

Hhahahah troll...
Skulle du kunna ha ett förhållande med killar? Får du känslor för killar? Dör du när du går förbi din (till utseende) drömkille på stan? har du ens en drömkille?
Tyckte du om att ha sex med honom? Skulle du kunna ha sex med en kille igen? Blev du äcklad när du hade/har sex med tjejer?

Det var en böghandling men det betyder inte på LÅNGA vägar att du är gay. Finns många tjejer som har sex med tjejer fastän dom inte är gay eller ens bi. Tro mig Glad
Det handlar om såååå mycket mer än sex...
Men sen tolkar folk alla dessa etiketter bortom gay och hetero väldigt olika. Alla dessa etiketter borde officielt avskaffas då jag tycker de är sjukt konstig att bli kategoriserad och "stämplad" som gay/flata/lebb osv.

Klockan är allt för sent ocsjälvklart läste jag inlägget helt fel. Låter mitt inlägg dock stå kvar då de tog tid att skriva det på mobilen och det kanske hjälper ngn annan xD

Vad fan skulle det spela för roll om folk tror det? Det är väl för fan bara säga som det är? Och varför fan skulle du gå och skylta till folk att du hade sex med din manliga lärare när du inte ens vill att folk ska veta det då du inte vill bli stämplad som bög?
Troll@logic


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trolol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

torg1: Skulle du kunna ha ett förhållande med killar? Får du känslor för killar? Dör du när du går förbi din (till utseende) drömkille på stan? har du ens en drömkille?
Tyckte du om att ha sex med honom? Skulle du kunna ha sex med en kille igen? Blev du äcklad när du hade/har sex med tjejer?

Men jag har redan svarat p ådet där. Jag gillar inte killar sexuellt bara som kompisar men jag kan ha sex med dom om dom ger mig nått för det som pengar eller jobb eller betyg xD jag gillar tjejer!


   
SvaraCitera