Aviseringar
Rensa alla

Är det Sant !?


Ämnesstartare

Heej !
Som ni alla vet så har jag skapat många trådar om längd o skit , mmen nu e det lite Annorlunda.

igår fick jag många klappar men en av dem så fick jag välja mellan en Plattskärms-TV eller ett hemmaGym.
Tror att jag kommer välja HemmaGymmet , men det är så att jag är ju "rädd" för att inte nå min slutgiltiga vuxenlängd p.g.a att jag tränade hårt...

Så till Frågan , slutar man växa eller blir man kortare av att pumpa på gym ? Har ni tränat hårt och typ slutat växa ?

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Träna inte så hårt då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riiikard:

Så till Frågan , slutar man växa eller blir man kortare av att pumpa på gym ?

Tränar man mycket i ung ålder så hindras könshormonerna. That's a fact!
Men det är inte kört för evigt. Det är bara så att det bromsas och kommer ikapp senare.


   
SvaraCitera

Den där maskinen är skräp [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Handlar snarare om att man tränar inkorrekt än att man tränar för mkt. Jag har tränat hårt sen 13 års ålder. Var 174 då, är 186 nu. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du sann? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öppna ett gymkort istället, mycket billigare!


   
SvaraCitera

Beror helt på?

Spelar du mycket tv-spel så är ju en LCD flatscreen Full HD himlen. Du skrev att du har tränat mycket och antagligen då inte hemma? Är en träningsmaskin nödvändig då? Inte direkt.

Men om du inte spelar eller tittar på TV är det ju inget kap heller?

Bäst att inte fråga här utan istället tänka vad man själv vill?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har kört hårt nu i över ett år, svintunga(för mig svintunga alltså) marklyft och knäböj som påstås slita mest och stoppa växten, jag har blivit iaf 5-6 cm längre(har inte så jättelåpnga föräldrar, min tillväxt hade redan börjat bromsas av när jag började), och nu är jag färdigväxt. Har inga problem med rygg eller liknande.


   
SvaraCitera

Sluta växa av att träna... Vad för källor säger så?
Du borde ta tid och läsa lite anatomi böcker! När du bryter ner muskler, du temporärt höjer din testo nivå och musklerna som bryts ner bildar kreatin (Därför folk äter kreatin, för att få mera utslöddring.) JAG tror inte att träning hejdar din tillväxt, skönt att höra att du kör knäböj+marklyft iaf! Om du är kort, och säger du har korta föräldrar, där har du nog svaret då. Generna bestämmer allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Välj platttv:n för i hevlete!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så klart det inte är sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bättre att lägga en tiondel av de pengarna på ett gymkort[zzz]


   
SvaraCitera

[rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EkarN:

EkarN P15

hur lång är du då ?


   
SvaraCitera