staffan Skapade trådar Postade inlägg 26 Feb 2016, 15:27 Det är en vänninna till mig som har sagt det. Har det något att göra med att de ligger i en syrefattigmiljö i livmodern och är anpassade till den miljön i början av livet utanför mammans kropp också?
vonKissekatt Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 26 Feb 2016, 15:41 http://illvet.se/manniskan/kroppen/hur-haller-spadbarn-andan-under-vatten
vonKissekatt Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 26 Feb 2016, 15:44 Bebisim är det sötaste som finns. Kanske inte speciellt nyttigt med all klor dock. Skulle jag skaffa barn skulle jag nog slänga ned hen i en pool.
handendärnissen Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 26 Feb 2016, 17:05 andas lär dom ju inte göra haha dom har ju inte gälar, men dom klarar o hålla andan länge antar ja
Starkill91 Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 26 Feb 2016, 18:09 Ja det är möjligt andas in vätska utan att dö men väldigt obekvämt!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 26 Feb 2016, 19:28 nej, de kan inte andas in vatten och få syre av det