Aviseringar
Rensa alla

Är det skönt med analsex?


Anonym4life:
Skulle verkligen inte låta min flickvän använde sin mammas DILDO på mig, låter sjukt förfan. 

betoningen Glatt skålandeParty


   
SvaraCitera

superpojken: betoningen

Hade det varit hennes benprotes vore det ju en helt annan sak.


   
SvaraCitera
mynona

Det kan vara skönt om man gör rätt, gör man fel gör det ont och förorsakar livslång aversion mot övningen, så ska det utföras är det inte bara något man gör utan något man måste förbereda sig för genom att läsa på om, så man gör det rätt. "Moraliskt" är det inte mer fel att hon gör det på dig än att du gör det på henne och man bör göra sådant som är ömsesidigt. 

thl*kt N.:

att trycka lite runt prostatan kanske. köra in en kuk/motsvarande där bak är en annan grej och troligen inte skönt för någon. har inte testat dock. ej heller testat att svälja glas, ska vi diskutera det också? 😀

tror du inte det är skönt för gaykillar.


   
SvaraCitera

Tänk på säkerheten och glöm inte presenning 


   
SvaraCitera

Danielf: Jag har sagt till henne att det går bra men nu blev jag lite tveksam, verkar vara skönt men tycker ni att man ska låta sin flickvän göra det på en?

Jag varken gillar att köra kuken i en tjejs röv eller vill få något uppkört i min egna röv dvs nej tack.


   
SvaraCitera
mens
 mens

S3ON:

Det där stämmer inte och är tämligen motbevisat. Läs RFSUs guide vetja. 

Vilket stämmer ej, att det kan göra ont i början? Det är ej jämförbart med vaginalt sex, vilket många verkar tro. Analen är ju ej till för penetrering och varken vidgar sig eller kan bli fuktigt så det är ännu viktigare att vara försiktig där. Att det inte är skönt för någon är ju en dum myt, men jag tror att det är generellt skönare för män än för kvinnor.


   
SvaraCitera

Ja.


   
SvaraCitera

Det är så olika, en del tycker att det är helt fantastiskt och andra tycker inte att det är nåt speciellt alls.


   
SvaraCitera

mens:

Vilket stämmer ej, att det kan göra ont i början? Det är ej jämförbart med vaginalt sex, vilket många verkar tro. Analen är ju ej till för penetrering och varken vidgar sig eller kan bli fuktigt så det är ännu viktigare att vara försiktig där. Att det inte är skönt för någon är ju en dum myt, men jag tror att det är generellt skönare för män än för kvinnor.

Att det är mycket skönare för killar än tjejer, det är en myt. Prostatan kan också stimuleras men den är oftast inte åtkomlig med fingrar då den sitter en bit in, öppningen är känslig för stimulans. Människor upplever smärta eftersom dess ringmuskel ej är avslappnad tillräckligt. Tar en stund att komma förbi det stadiet beroende på tidigare upplevelser, känslor som hindrar etc.


   
SvaraCitera
mens
 mens

S3ON:

Att det är mycket skönare för killar än tjejer, det är en myt. Prostatan kan också stimuleras men den är oftast inte åtkomlig med fingrar då den sitter en bit in, öppningen är känslig för stimulans. Människor upplever smärta eftersom dess ringmuskel ej är avslappnad tillräckligt. Tar en stund att komma förbi det stadiet beroende på tidigare upplevelser, känslor som hindrar etc.

Ca åtta cm in ska den sitta så den borde ju stimuleras via penis-/stavpenetration. Alla män tycker ju dock ej att det är skönt.


   
SvaraCitera

mens:

Ca åtta cm in ska den sitta så den borde ju stimuleras via penis-/stavpenetration. Alla män tycker ju dock ej att det är skönt.

Mja, vinklad stav. Precis, likväl kvinnor.


   
SvaraCitera

Varför överhuvudtaget ha analsex ? Nää det är inget jag vill göra


   
SvaraCitera

Har du en tjej som vill leka med dildon i din bak så är du verkligen lyckligt lottad. Killar uppnår jättestor njutning i baken, men sen är det en gigantisk kick att inta kvinnans plats av underkastelse o passiv med rumpan i luften o låta sig bli uppassad, förförd och känna på bli penetrerad likt en kvinna. Ni som rynkar på näsan åt detta är idioter med stenålders mentalitet.


   
SvaraCitera

Jag har träffat ett par tjejer som tyckt det = dom har velat det och bett om det.


   
SvaraCitera

perantoniohansson:
Har du en tjej som vill leka med dildon i din bak så är du verkligen lyckligt lottad. Killar uppnår jättestor njutning i baken, men sen är det en gigantisk kick att inta kvinnans plats av underkastelse o passiv med rumpan i luften o låta sig bli uppassad, förförd och känna på bli penetrerad likt en kvinna. Ni som rynkar på näsan åt detta är idioter med stenålders mentalitet.

Kan bara instämma. Är kille och håller med dig till fullo. Synd att så många missar detta pga diverse fördomar som att man är bög om man gillar att få något i röven mm.


   
SvaraCitera