Aviseringar
Rensa alla

Är det ute att ha glasögon?


Ämnesstartare

Varför tycker så många att man ska skaffa linser istället för att ha glasögon? Jag tycker glasögon är helt ok och snygga. Synd bara att det blir så mycket smuts och fettfläckar på dom så fort 🙁 Eller är det för att jag har plastglas som det blir så?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nej det är inte ute att ha glasögon.. det e ente snyggt.. det ser lite töntigt ut... men de kan va assnyggt på vissa,,, men själv skulle jag valt linser!

Kjamizz

Mysan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra. Själv tycker jag att linser verkar vara ganska pilligt att hålla på med...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GLASÖGON RULEZ!!
Det är SÅÅÅ sexigt!!(om man passar i det förstås)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla kan ju inte ha linser, det blir torrt. Dessutom kan det vara otroligt dyrt. Om jag kunde ha linser skulle jag ha det.

//JustME


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linser förstör oxå hornhinnan om det används för ofta/mycket. Då tycker ja att man istället ska hitta ett par glasögon som man trivs bra i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är definitivt inte "ute"!! Glasögon är skitsnyggt!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glasögon verkar bli mer och mer på modet. Det finns t.o.m. folk som skaffar glasögon som accesoar och inte för att de behöver ha några. Du behöver inte oroa dig för att det skulle vara varken fult eller ute att ha glasögon, för det är det inte. Dessutom så finns det ju så många fina att välja på =)

Det där med smuts och fettfläckar på glasögonen tror jag alla får oavsett om man har plastglas eller annat. Det kan vara lite jobbigt att putsa dem ibland, men oftast är ju inte det heller några problem.

~Tessan~


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej!
Jag tycker det är snyggt med glasögon.
Har själv det och använder dom ganska ofta.
Det beror ju på om glasögonen är snygga och den som bär dom passar i det.
Visar man att man inte bryr sig så brukar det funka.
Hellre ful i glasögon än blind utan.

Lotta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En kompis fixade synen med laser. Dyrt som fan men han är minst sagt helnöjd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns ju ruskigt snygga glasögon.. så snygga att ja önskar att jag hade ett litet synfel 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla kan inte fixa till sin syn med laser.
Jag önskar att jag kunna göra det men jag har för svåra ögon så det är omöjligt men man vet ju inte kanske i framtiden så kan man göra mera.
Kul att din kompis kunna göra det och att allt blev bra LINDAR.

KRAM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vissa passar i glasögon andra inte.. en av mina kompisar passar shiiiiitbra i det =) men jag passar inte alls i de!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vissa tjejer är såååå sexiga i glasögon! Och en kompis jag har, man känner inte igen honom utan glasögon...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glasögon blir ju en del av personligheten.. väljer man rätt glasögon så är det SNYGGT. alltid tyckt att folk med glasögon ser mer intelligenta ut än andra.. 🙂


   
SvaraCitera