Aviseringar
Rensa alla

Är det värt att "satsa" på honom?


Ämnesstartare

Okej, så det finns en kille jag gillar, mer eller mindre. Han är snäll och rolig men känner inte honom så jättebra dock.Det är dessvärre ett litet dilemma som "hindrar" mig från att vilja vara med honom.1. Han är med personer som jag inte tycker om. De är jätte omotiverade i skolan, dricker, röker etc. (tror inte han gör det dock)2. Han går i min klass. 3. Han har sagt att han inte är kär i någon men är intresserad av någon/gillar någon. Den personen kan ju vara jag, men att det skulle vara så är ju ungefär 0% chans.Skulle ni försökt inleda en relation med honom om ni var i min position?


   
Citera

0,0000001% chans i fall man bara tänker på Sverige Blink


   
SvaraCitera

det enda du egentligen verkar ha att ta ett sådant beslut utifrån just nu är ifall du vågar dig på att försöka med någon i din klass, då det är det enda du vet om honom. det pekar också på att det är jävligt tidigt att avgöra om det är någon att inleda en relation med än. lär känna personen och låt det bli som det blir, tänker jag. 


   
SvaraCitera
Exner

Du ser inte ut att ha något att förlora på att försöka, så kör på!


   
SvaraCitera

Kör på!!!!


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude: 0,0000001% chans

jävla pessimist! Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sup, ply!:
det enda du egentligen verkar ha att ta ett sådant beslut utifrån just nu är ifall du vågar dig på att försöka med någon i din klass, då det är det enda du vet om honom. det pekar också på att det är jävligt tidigt att avgöra om det är någon att inleda en relation med än. lär känna personen och låt det bli som det blir, tänker jag. 

Eller ja, han är mina vänners vän och brukar sitta tillsammans på lunchen och sånt men vi umgås inte utanför skolan.


   
SvaraCitera