Aviseringar
Rensa alla

Är det värt det?


Ämnesstartare

Jag funderar på om man ska köpa pokemon set cards, då de är set man inte vet vilka pokemon man får, och värdera dem för att sedan sälja dem, är det värt det eller är det något man bör tänka på? Jag kan inte så mycket om pokemons staretgi /tekniken, utan jag vet bara att korten är ärda mer om de är äldre kort, och att olika pokemon har olika powers och det kan vara att vatten är bra mot eld och eld är bra mot gräs och gräs är bra mot vatten..


   
Citera
Ämnesstartare

du jag tror inte det är så många som leker med pokemon kort längre, men om du gillare så köper du om du vill


   
SvaraCitera

Använd google.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:
du jag tror inte det är så många som leker med pokemon kort längre, men om du gillare så köper du om du vill

Vet du hur jäkla mycket pengar dessa kort är värda? Kolla youtube, det är väldigt populärt i usa, att värdera pokemon kort och det är vuxna som "leker" med pokemon kort, nu pratar jag inte om 10 åringar som körde pokemonspelet på skolgården, utan de som är från kanske 25-40 år?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jossie94:

Vet du hur jäkla mycket pengar dessa kort är värda? Kolla youtube, det är väldigt populärt i usa, att värdera pokemon kort och det är vuxna som "leker" med pokemon kort, nu pratar jag inte om 10 åringar som körde pokemonspelet på skolgården, utan de som är från kanske 25-40 år?

nae det visste jag inte, trodde du menade typ sånna man ser i kassan på br


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:

nae det visste jag inte, trodde du menade typ sånna man ser i kassan på br

Dem är värda men mindre, äldre korten är värda mer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jossie94:

Dem är värda men mindre, äldre korten är värda mer. 

aaSkål


   
SvaraCitera

jag har jättegamla pokemon kort dem är väl värda 2k kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
jag har jättegamla pokemon kort dem är väl värda 2k kanske

hur myke säljer du de för?


   
SvaraCitera

vincebruh:

hur myke säljer du de för?

vet ej har inte ens lust att leta efter dem igen


   
SvaraCitera

Du skulle fått mina om jag hade kvar men har tyvärr växt upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Du skulle fått mina om jag hade kvar men har tyvärr växt upp.

Jag hade jätte många innan men då visste jag inte om att man kunde värdera dom och få en massa pengar på dem. Dock finns det ju de som säljs för typ 200000 euro på en sida, det är ju sjukt hur kort kan kosta så mycket....


   
SvaraCitera
shuna

Dessa äldre kort som är värda mycket går väl inte att köpa längre? Det är just därför de kan vara värda en del. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shuna:
Dessa äldre kort som är värda mycket går väl inte att köpa längre? Det är just därför de kan vara värda en del. 

Jo det går att köpa av säljare på olika sidor som har med pokemon att göra, sök på google så kommer du se hur olika pokeom kort är värda och vad personerna säljer de för, tex en sålde ett kort för typ 200000 euro, eller något sådant, medans vissa pokemon säljs för typ 25 euro


   
SvaraCitera

jossie94:

Jag hade jätte många innan men då visste jag inte om att man kunde värdera dom och få en massa pengar på dem. Dock finns det ju de som säljs för typ 200000 euro på en sida, det är ju sjukt hur kort kan kosta så mycket....

För de är en av de första korten.


   
SvaraCitera