Aviseringar
Rensa alla

Är det värt ett försök att ta kontakt med den här tjejen?


Ämnesstartare

Jag började nyligen i en musikgrupp på mitt universitet (som gitarrist) och jag har varit där en gång.
Jag märkte ganska tidigt att en av tjejerna i gruppen ofta tittade på mig med ett leende så fort jag överhuvudtaget så någonting i närheten av henne, och när vi skulle ha rast så stod hon typ och väntade på mig och gick med mig till fikarummet och ställde frågor och verkade lite allmänt fnittrig, sen satt vi och pratade lite under "rasten" och jag märkte att hon verkade snegla åt mitt håll några gånger och fixade med håret en hel del.
Sen märkte jag att hon log mot mig vid ett par fler tillfällen efteråt, men verkade också lite osäker inför mig på samma gång eftersom jag själv brukar vara väldigt reserverad när jag är "ny" i en grupp.

Finns det någon chans att hon gillar mig, tror ni?
Hon är 20 och jag är 24.


   
Citera

Eftersom hon tittar på dig ofta och pratar/ställer frågor så är hon uppenbart intresserad av dig också. Vad har du att förlora? Bjud ut henne på fika/lunch vettja Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:
Eftersom hon tittar på dig ofta och pratar/ställer frågor så är hon uppenbart intresserad av dig också. Vad har du att förlora? Bjud ut henne på fika/lunch vettja Tumme upp

Yeah, problemet är bara att hennes Facebook-profil påstår att hon är i ett förhållande med någon;
men å andra sidan så var det över två år sen som både hon och hennes pojkvän postade någonting där, så de kanske har glömt att ändra den saken eller nåt.

Jag tycker i alla fall att hon ger signaler som känns typiskt flirtiga;
dels det där att hon jämt tittar på mig med ett leende så fort jag är någorlunda pratglad, och sen också det där att hon väntade på mig så att hon kunde gå med mig till fikarummet.
Känns som att hon hade valt att gå med någon annan dit om hon inte var intresserad på något sätt.


   
SvaraCitera

Peter94:

Yeah, problemet är bara att hennes Facebook-profil påstår att hon är i ett förhållande med någon;
men å andra sidan så var det över två år sen som både hon och hennes pojkvän postade någonting där, så de kanske har glömt att ändra den saken eller nåt.

Jag tycker i alla fall att hon ger signaler som känns typiskt flirtiga;
dels det där att hon jämt tittar på mig med ett leende så fort jag är någorlunda pratglad, och sen också det där att hon väntade på mig så att hon kunde gå med mig till fikarummet.

Ja som sagt, du har inget att förlora så fråga om hon vill ta en fika eller hitta på något. Det värsta som kan hända är att hon säger nej liksom Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:

Ja som sagt, du har inget att förlora så fråga om hon vill ta en fika eller hitta på något. Det värsta som kan hända är att hon säger nej liksom Rullar ögonen

Ja, jag ska testa att prata lite mer med henne nu på tisdag, när vi möts igen.
Jag är egentligen extremt ovan vid att prata med folk nuförtiden (har umgåtts väldigt sällan med kompisarna sen jag började gymnasiet och blivit skapligt ringrostig i sociala sammanhang), så den delen är ett hinder, men jag har en del samtalsämnen "förberedda" som jag kan använda mig av.
Dessutom så är en anledning till att jag började i den där gruppen just också att jag tänkte använda det som social träning, så wtf.

Sen kan jag ju också passa på att ögonflirta lite så där lagom hett med henne nästa gång som jag kommer på henne med att titta på mig, det kan ju vara sött och trevligt och så. Rullar ögonen Galen


   
SvaraCitera

Peter94:

Ja, jag ska testa att prata lite mer med henne nu på tisdag, när vi möts igen.
Jag är egentligen extremt ovan vid att prata med folk nuförtiden (har umgåtts väldigt sällan med kompisarna sen jag började gymnasiet och blivit skapligt ringrostig i sociala sammanhang), så den delen är ett hinder, men jag har en del samtalsämnen "förberedda" som jag kan använda mig av.
Dessutom så är en anledning till att jag började i den där gruppen just också att jag tänkte använda det som social träning, så wtf.

Sen kan jag ju också passa på att ögonflirta lite så där lagom hett med henne nästa gång som jag kommer på henne med att titta på mig, det kan ju vara sött och trevligt och så. Rullar ögonen Galen

Kör på bara, går säkert bra Tumme upp


   
SvaraCitera

Hon gillar dig så nästa gång du ser hon fråga om ni ska gå ut och fika lr nått va inte feg för då kommer du ångra dig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yeah, låter trevligt. Glad

Hur mycket törs jag hoppas på att hon är intresserad av mig om hon stod och väntade på mig så att hon kunde gå med mig till fikarummet då, om man bara tar hänsyn till just den saken utan att nödvändigtvis räkna med de andra signalerna?
Känns ju ganska lovande i alla fall, tycker jag.


   
SvaraCitera
Luigi

Om jag skulle vara i din position skulle jag sagt Hej vill du knulla ok sen knullat.:3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luigi:
Om jag skulle vara i din position skulle jag sagt Hej vill du knulla ok sen knullat.:3

Hehe mjo, fast kanske ska lära känna henne lite först innan vi knullar. Cool


   
SvaraCitera

Peter94:

Hehe mjo, fast kanske ska lära känna henne lite först innan vi knullar. Cool

kö pang på ba


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad betyder det förresten när en tjej i gruppen frågar vad jag har för fotstorlek?
En tjej gjorde det förra tisdagen när jag presenterades som ny medlem och svarade på en massa frågor från de andra medlemmarna, och jag tyckte det var en ganska random fråga. Skeptisk

Det kan ha varit tjejen som jag nämnde i början av den här tråden, men jag är inte helt säker, eftersom jag inte såg vem som ställde den frågan.
Men det var en tjej i alla fall.


   
SvaraCitera

Peter94:
Vad betyder det förresten när en tjej i gruppen frågar vad jag har för fotstorlek?
En tjej gjorde det förra tisdagen när jag presenterades som ny medlem och svarade på en massa frågor från de andra medlemmarna, och jag tyckte det var en ganska random fråga. Skeptisk

Det kan ha varit tjejen som jag nämnde i början av den här tråden, men jag är inte helt säker, eftersom jag inte såg vem som ställde den frågan.
Men det var en tjej i alla fall.

Att någon där verkar ha en fotfetish och skulle kolla om du hade den perfekta storleken!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:

Att någon där verkar ha en fotfetish och skulle kolla om du hade den perfekta storleken!

Nån av tjejerna började i alla fall säga typ att det var nästan 10 storlekar större än hon, och tyckte tydligen att det var någonting att sitta och fnittra åt.


   
SvaraCitera

Peter94:

Nån av tjejerna började i alla fall säga typ att det var nästan 10 storlekar större än hon, och tyckte tydligen att det var någonting att sitta och fnittra åt.

Jepp, fotfetish som sagt Glad


   
SvaraCitera