Aviseringar
Rensa alla

Är det verkligen ok?


Ämnesstartare

S3ON:
Nej, det är livsfarligt. 

vadå kan man typ dö?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, jag gjorde det 🙁

fröken fräken ifrån fryken:

vadå kan man typ dö?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
ja, jag gjorde det 🙁

det kan du väl inte ha gjort då hade du ju inte kunnat skriva


   
SvaraCitera

fröken fräken ifrån fryken: då kan man inte va "dålig"

man är ju lika dålig oavsett om man vet eller inte vet vad bra är. Jämför med att läsa. vet man inte hur man gör kan man tro sig vara bra på att läsa för att sedan, när någon lär en, inse att man håller boken uppochner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fröken fräken ifrån fryken: vadå kan man typ dö?

Ja, visste du inte det? :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem sa att jag inte är i himlen, gud frågar efter dig tjejen BlinkBlink

fröken fräken ifrån fryken:

det kan du väl inte ha gjort då hade du ju inte kunnat skriva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fröken fräken ifrån fryken:
Är det verkligen ok att ha sex med sin pojkvän/flickvän om man inte är gift?

Jag skulle aldrig våga iallafall, tänk så har man faktiskt en bra stund med en annan människa!!!11!!!!!111!!!1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

man är ju lika dålig oavsett om man vet eller inte vet vad bra är. Jämför med att läsa. vet man inte hur man gör kan man tro sig vara bra på att läsa för att sedan, när någon lär en, inse att man håller boken uppochner.

men bara för att du tycker oskulder e dåliga kanske inte alla andra tycker det har du tänkt på det?

S3ON:

Ja, visste du inte det? :O

asså könssjukdomar och så då? E det större risk för könssjukdomar om man inte e gift?

sicilianmind:
vem sa att jag inte är i himlen, gud frågar efter dig tjejen BlinkBlink

jävla pedo, stick


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djupaste:

Jag skulle aldrig våga iallafall, tänk så har man faktiskt en bra stund med en annan människa!!!11!!!!!111!!!1

vågar inte heller tror ja. jag har en pojkvän borde jag säja till han att jag vill vara gift först?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fröken fräken ifrån fryken: asså könssjukdomar och så då?

ja

fröken fräken ifrån fryken: E det större risk för könssjukdomar om man inte e gift?

Det stämmer! Man brukar tala om att man minskar risken för att bli drabbad utav dödliga sjukdomar när man gifter sig med 500%. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det ok att äta godis på vardagar? nej precis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

ja

Det stämmer! Man brukar tala om att man sänker risken för att bli drabbad utav dödliga sjukdomar när man gifter sig med 500%. 

oj så mkt. aja ja e bara 13 så det kommer dröja ett bra tag. tänker inte dö i aids


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fröken fräken ifrån fryken:

vågar inte heller tror ja. jag har en pojkvän borde jag säja till han att jag vill vara gift först?

Hmmm... asså det kan nog vara smartast att berätta direkt så han inte blir besviken. Sen kan du ju avgöra om du vill ge honom handtrallor eller något sådant om tillfälle skulle dyka upp men säg bara att du inte vill ha ett sexuellt förhållande. Sen kan du ju överraska honom med ett BJ så blir han glad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fröken fräken ifrån fryken: oj så mkt. aja ja e bara 13 så det kommer dröja ett bra tag. tänker inte dö i aids

Så ska det låta tjejen! Vänta tills du är tillräckligt mogen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djupaste:

Hmmm... asså det kan nog vara smartast att berätta direkt så han inte blir besviken. Sen kan du ju avgöra om du vill ge honom handtrallor eller något sådant om tillfälle skulle dyka upp men säg bara att du inte vill ha ett sexuellt förhållande. Sen kan du ju överraska honom med ett BJ så blir han glad.

tänker inte runka av honom det e lika illa som att ha sex. kan tänka mej att pussas o så men inte mer. va e ett BJ?


   
SvaraCitera