Aviseringar
Rensa alla

är det ytligt med tattueringar?


Ämnesstartare

mpt:hv:
inte särskilt ytligt alls, däremot överlag rätt korkat

kan vara snyggt? Rodnar


   
SvaraCitera

Bööööörg: japp

Fyfan för dessa folk alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Fyfan för dessa folk alltså.

Fyfan vad fördomsfullt?


   
SvaraCitera

Bööööörg:

Fyfan vad fördomsfullt?

Som fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aaa fy fan för tatuerade människor, ååååh gu de har ju valt att tatuerat sig, det gör ju bara kriminella! 


   
SvaraCitera

det är fint när det är smakfullt och stilrent. men tycker de flesta gör töntiga tatueringar, speciellt text hahah. och typ födelsedatum. :S

kan tycka att små motiv som finns placerade på lite ovanliga eller fina ställen är nice.


   
SvaraCitera
Pardon

I vissa fall ja, i vissa fall nej. Jag kommer personligen införskaffa mig ett flertal, anledning till att det inte blivit av än är för att jag vill ha en baktanke bakom samtliga. Färgmönster, innebörd...stil...osv osv. Sen sitter den ju rätt stabilt där den sitter så jag tänker inte bara dra en drop-in tid, peka på en bild och säga "den där är ju schysst, kör på det". Börjar dock komma upp med ett gäng olika idéer och teman, har tagit mig närmare 2 år. Men jag tänker som sagt inte stressa. Finns det den minsta "hm, är det här är det bästa jag kan komma på?" så skrotar jag det dirr. 


   
SvaraCitera
Kottar

beror helt på. Men många tjejer tänder på tatoos o så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej, tycker inte man kan dra slutsatsen att alla som tatuerar sig är ytligaSkeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konst är inte ytligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker att det kan vara en väldigt fin sak som vill dela med sig av asså att andra personer kan se 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kottar:
beror helt på. Men många tjejer tänder på tatoos o så.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: japp

klart att det är. det är inget fel med att vara ytlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte jätte, de sitter ju ändå kvar hela livet typ, även fast huden förnyas


   
SvaraCitera
Tellus

Kronotomi: skräp- från kvalitets-människor

gillar de uttrycken


   
SvaraCitera