Aviseringar
Rensa alla

Är detta bra klädnad till en skolavslutning?


Ämnesstartare

Klär mig helst i svart, men nu är det sommar.

Och fest. [blush]

YOU DECIDE!


Ämnesstartare

[y]


Ämnesstartare

Jo den var najs.

Jag slutade i fredags [cool]


Ämnesstartare

den kommer från h&m va jag har en i blå hi hi


Ämnesstartare

Harpyja:

Jag slutade i fredags

Fetta!

Angelize:

den kommer från h&m va jag har en i blå hi hi

Varför köpa en blå när det finns en röd? [shake]
Skottskador syns icke.


Ämnesstartare

mopsen:

Varför köpa en blå när det finns en röd? [shake]
Skottskador syns icke.

såg ingen röd fanns endast blå


Ämnesstartare

Angelize:

såg ingen röd fanns endast blå

Förklarar en del!


Ämnesstartare

snyggt [y]


Ämnesstartare

[y]


Åtta

Gillar att du gör värsta saluten.

Och håller kameran framför ansiktet.


Ämnesstartare

Ser ut som ett köksförkläde [cute]


Ämnesstartare

Åtta:

Gillar att du gör värsta saluten.

Du höll dig icke till topic!

KamikazeTomten:

Ser ut som ett köksförkläde

Antar att det är bra.


Ämnesstartare

Ja.


Ämnesstartare

du e jettefin gummzz ;);)


Ämnesstartare

Snyggt enligt min högerdelsdominerade hjärna.