Aviseringar
Rensa alla

är detta farligt?


Ämnesstartare

Hejhej, jag vaknade idag upp av att min arm gjorde ont. Eller ja, det värker i armen & har gjort hela dagen. Det gör inte så ont att jag tänker på det hela tiden, men det värker & jag har tagit en alvedon nu för att se om det hjälper mot smärtan. Detta hände för några veckor sedan fast i mitt högra ben, & jag vet inte vad detta beror på eller vad det är som händer. Jag orkar liksom inte röra armen så mycket heller, den är ganska slö. Någon mer som har fått liknande? Att det helt plötsligt börjar värka i armar, ben & mm. Jag är bara 15 år, & tror inte det är vanligt att en 15-åring har ledsjukdomar osv. Börjar fundera, men tror ändå inte det är någon stor grej. Men det ska ju ändå inte börja värka bara sådär, hmm..


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag är 14 år och har aldrig varit med om något sånt, jag vet inte vad det kan bero på eller om det kan ha och göra med att man växer? Har du sagt till dina föräldrar? Annars så kan du ju prata med skolsköterskan eller något liknande, såna människor bukar ju han koll Skeptisk


   
SvaraCitera

Det är nog ingen fara. Du kan ju boka tid på vårdcentralen (eller om någon förälder kan hjälpa dig med det) för att kolla upp dig lite så du slipper gå och oroa dig. 


   
SvaraCitera

Brukar du sova på armen? Sover du på sidan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snacka.org:
Brukar du sova på armen? Sover du på sidan?

ja det brukar jag göra!


   
SvaraCitera

Händer mig hyfsat ofta att jag har ont på diverse ställen utan att veta hur jag fick det. Antar att en del kommer från träningen, dock. 

I alla fall brukar ju sånt gå över av sig självt rätt snabbt. Du har ingen anledning att oroa dig om det inte skulle hålla i sig länge. 


   
SvaraCitera

Champagnemamii: ja det brukar jag göra!

Det är förmodligen det som är orsaken. 


   
SvaraCitera