Aviseringar
Rensa alla

Är detta fel?


Ämnesstartare

Hejsan. har ett stort problem. jag är en kille på 16 år och har en flickompis (en vän alltså) som är 13. jag tycker hon är riktigt fin och är faktiskt kär i henne. när jag är med henne är jag extra glad och hon är också glad. flertal gånger har hon stannat med blicken på mig med ett stort leende. häromdagen så var vi ute med några kompisar och hade skoj. vi skulle åka och spela boll. men vi svängde in hon min polare för att hämta en boll. jag och (tjejen) stannade utanför. vi stod där ett tag och hon kollade på mig och så. gick hon fram och pussade mig på munnen. jag vart lite generad men glad 🙂 inte långt efter så kom han ut med bollen och vi gick och spelade fotboll. senare på kvällen så skulle vi gå hem och jag och tjejen bor på samma gata. så vi gick tillsammans hem. jag har varit hemma hos henne ett par gånger men hon har inte varit hos mig. så när vi var utanför mig så sa hon. jag har inte sett ditt hus 🙂 alltså (hon menade att hon ej varit hos mig). jag sa nje det har du inte ::) och jag sa vill du följa med in? hon sa ja och vi gick in. mina föräldrar var inte hemma men det visste inte jag, så vi smög in på mitt rum då jag trodde dem sov. vi typ satt på sängen och snackade ett tag osv. sen så blir det helt tyst och hon lutar sig över mig och börjar pussa mig på munnen. det kände lite konstigt men jag sket i det. inte långt där efter så sa hon: jag älskar dig! jag lös upp med ett leende och sa: och jag älskar dig. hon drog sig lite undan och blev tyst. sedan så kollade hon på mig fast inte mot mitt ansikte utan mellan mina ben. jag blev lite stel och generad. sedan satte hon sig grensle över mig och försökte öppna mina jeans. men hon fick aldrig upp dem. hon kollade upp på mig och jag sa att jag inte ville.  och hon klev av och satte sig på andra sidan av sängen. inte långt efter så gick hon hem.

jag kände mig dum och äcklig. en när jag tänker efter så är det normalt fast ändån inte. jag vill inte ligga med henne eftersom hon är så ung. vad ska jag göra 🙁 känner mig dum :((


   
Citera
Ämnesetiketter

Du ska inte känna dig dum som inte ville. Tänk dock på att tre år väldigt mycket i er ålder och att man kan bli dömd för att ha sex med  folk under femton. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du borde säga just det, till henne, att du inte tycker det känns rätt att ha sex med henne,
just för att hon är så ung. Och 13, jag kanske är gammalmodig, men det tycker jag ÄR ungt, och hennes beteende väl illa.. Du gör henne en tjänst av att neka till henne liksom.
Fall inte för det och säg som det är. Sedan kan ni ju umgås for sure, men bra, tänk till! Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh hon 01 och du 98?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag älskar verkligen henne men vet ej hur jag ska säga att hon är för ung för att ha sex 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det där med att vara för ung för att ha sex vill jag inte hålla med om, eller jo kanske, jag är inte riktigt säker. Men huvudsaken är att hon känner sig redo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:
Du ska inte känna dig dum som inte ville. Tänk dock på att tre år väldigt mycket i er ålder och att man kan bli dömd för att ha sex med  folk under femton. 

+1
Sedan verkar ni använda "älskar" rätt lättvindigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seXsson:
jag älskar verkligen henne men vet ej hur jag ska säga att hon är för ung för att ha sex 🙁

Säg det bara. Om hon verkligen gillar dig så väntar hon ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är rädd att hon ska ogilla mig om jag säger det 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seXsson:
jag är rädd att hon ska ogilla mig om jag säger det 🙁

Säg att du vill vänta med det bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en bra men ändå dålig egenskap, och det är att jag är för snäll. kan inte säga nej 🙁 allt blir så knäppt när jag säger nej.



   
SvaraCitera