Aviseringar
Rensa alla

Är detta kärlek...?


Ämnesstartare

När jag gick i skolan (vill inte säga vilken) för många år sen fanns det en kille där som jag hade lätt för och prata med. Det jobbiga är att jag älskar hans skratt och han är superfin på alla sätt och vis. Vi kramades varje morgon också. Händer ibland att vi träffas på tåget eftersom vi bor i samma stad och bestämmer för att hitta på någonting efteråt som en promenad typ. Vet aldrig när jag kommer få se honom igen och brukar ha svårt att sova efter den promenaden. Är detta en långsides kärlek? Vet också att han vid flera tillfällen kallat mig en god vän för andra..


   
Citera

De låter som om du är kär i honom men du kan väl bara skriva till honom å fråga om ni kan ses å göra något ? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sant undra varför jag inte gjort det x)
Ser på fb att han alltid är aktiv i saker och ting, studier osv. Vet inte ens hur han är på chatten, kanske ska börja kommentera hans inlägg lite åt gången, hans sätt att skriva statusar och kommentera andras gillar jag också. Fast sen kanske det är vanligt hos killar att uttrycka sig så, tjejer skriver och talar på ett annat :p 
Glömmer att följa mina egna trådar. Suck. 


   
SvaraCitera