Aviseringar
Rensa alla

är detta ok?


Ämnesstartare

Tabulhaneaua: Du tror dig veta saker som du inte har en aning om.

Nej. Vet exempelvis att du trollar migGladmen det är lugnt, jag kan hålla på i lite över 2 timmar tillGlad

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Nej. Vet exempelvis att du trollar migGladmen det är lugnt, jag kan hålla på i lite över 2 timmar tillGlad

Hjärta

Lägg av, jag trollar inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua: Lägg av, jag trollar inte

Har du någonsin sett någon som trollar - hur uppenbart och överdrivet det än har varit, och hur många som än anklagat personen för att trolla - faktiskt erkänna och skriva något i stil med "ok, jag erkänner, jag trollar"?

Sen så kan du kolla igenom några seriösa trådar, se hur många jag faktiskt skrivit i (vilket är extremt få) och sen se att dom jag faktiskt känt att jag har något att skriva i att jag faktiskt försökt bidra. Varför? För att TS inte trollat och inte har en viss attityd. Sen kan man ju också se att det är en o annan tråd där man ställer en fråga och någon undrar om TS trollar eller ej - exempel är tråden där frågan lyder om man kan bli stämd eller ej för att ha gjort en tjej gravid.

Om det så bara är en enda person mer än jag själv som av någon anledning ifrågasätter en tråd som du försöker sälja som seriös räcker det för mig. Och som du har sett så är jag inte den enda och din senaste tråd är inte den enda det hänt i. Att du verkar blunda totalt för det får dig själv bara att framstå som desto trolligare.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

images (14)_1.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

images (14)_1.jpg

Vill fortfarande veta vad det gäller. UM-awards eller annat? Och vad i så fall?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Vill fortfarande veta vad det gäller. UM-awards eller annat? Och vad i så fall?

Hjärta

jag gillar dina gulliga hjärtan jaja iaf så kämpar jag för rättigheter i detta forum en fri språkande värld och ordning rösta på mig för kejsare för denna sida 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ: rösta på mig för kejsare för denna sida

Tyvärr så har sådant aldrig varit upp till majoriteten att bestämma på ett internetforumLedsenDet skulle aldrig ske hur många röster du än fickTumme ned

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Tyvärr så har sådant aldrig varit upp till majoriteten att bestämma på ett internetforumLedsenDet skulle aldrig ske hur många röster du än fickTumme ned

Hjärta

ne men asså härskare bland alla medlemmar  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Har du någonsin sett någon som trollar - hur uppenbart och överdrivet det än har varit, och hur många som än anklagat personen för att trolla - faktiskt erkänna och skriva något i stil med "ok, jag erkänner, jag trollar"?

Sen så kan du kolla igenom några seriösa trådar, se hur många jag faktiskt skrivit i (vilket är extremt få) och sen se att dom jag faktiskt känt att jag har något att skriva i att jag faktiskt försökt bidra. Varför? För att TS inte trollat och inte har en viss attityd. Sen kan man ju också se att det är en o annan tråd där man ställer en fråga och någon undrar om TS trollar eller ej - exempel är tråden där frågan lyder om man kan bli stämd eller ej för att ha gjort en tjej gravid.

Om det så bara är en enda person mer än jag själv som av någon anledning ifrågasätter en tråd som du försöker sälja som seriös räcker det för mig. Och som du har sett så är jag inte den enda och din senaste tråd är inte den enda det hänt i. Att du verkar blunda totalt för det får dig själv bara att framstå som desto trolligare.

Hjärta

Dom andra som tror jag trollar är inte dryga iallafall. Vad fan vet du om jag har vänner eller inte. Äckel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ: ne men asså härskare bland alla medlemmar

Eh, ah! Fast vad... är syftet med det? Hur... ska det funka liksom?

Tabulhaneaua: Dom andra som tror jag trollar

Aha! Så du erkänner att det finns andra som tror att du trollar. Ett steg i rätt riktning i alla fallParty

Tabulhaneaua: Äckel.

Väntade bara på att du skulle börja med detta (även fast det började med fjant). Pricken över i:et. TrollSover

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua:

Dom andra som tror jag trollar är inte dryga iallafall. Vad fan vet du om jag har vänner eller inte. Äckel.

*viskar* rösta på fnö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Eh, ah! Fast vad... är syftet med det? Hur... ska det funka liksom?
Aha! Så du erkänner att det finns andra som tror att du trollar. Ett steg i rätt riktning i alla fallPartyHjärta

jag liksom fixar ordning och reda + snart så ska jag börja dela ut free t-shirts till alla som röstar på mig jag har gjort en tråd om det den här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Eh, ah! Fast vad... är syftet med det? Hur... ska det funka liksom?
Aha! Så du erkänner att det finns andra som tror att du trollar. Ett steg i rätt riktning i alla fallParty
Väntade bara på att du skulle börja med detta (även fast det började med fjant). Pricken över i:et. TrollSover

Hjärta

Väx upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua: Väx upp

Jaja käft nu, känner för att kolla på lite tvGlad

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu tänker jag.kasta in min åsikt, oavsett om ni vill eller inte. 

Jag tycker, som tabulhaneaua, att människor på detta forum har en tendens att, redan vid ens första tråd, ropa "troll". Något som man som ny inte kanske förstår.

Det är Heller INTE ok med påhopp. Och om man blir påhoppad( så som storchen84 blir av tabulhaneaua) så är det klart att man får försvara sig. Jag har sett många trådar där storchen blir.påhoppad, och tycker alltid h*n verkar så stark.

Tabulhaneaua, jag tycker att det är super duper bra att du insett att du sårat folk, och gjort en tråd för att be om ursäkt, tycker det är nått.fler borde göra. Tänk bara på den gyllene regeln; behandla andra så som du vill att de ska behandla dig.


Puss och kram kära med umare!Hjärta


   
SvaraCitera