Aviseringar
Rensa alla

Är detta okej?


Ämnesstartare

Att en lärare säger att jag ljuger och levrr i en förnekelse.

att en lärare skrattar åt mina "dumma " svar

att han säger att min mamma inte uppgostrar mig bra

himlar mee ögonen mot mig

är dwt okej?


   
Citera
Ämnesetiketter

Nej, det är absolut inte okej. Du borde berätta det för en vuxen. 


   
SvaraCitera

Nej tycker absolut inte att det är okej


   
SvaraCitera

Är det sant så är det okej imo


   
SvaraCitera

Inte okej, skulle avskytt den läraren. . . Händer detta dig? För isåfall verkar det som att den här läraren antingen har några förutfattade meningar om dig eller rakt av bara är taskig.
Snacka med hen om att du inte trivs med sättet hen behandlat/behandlar dig och om hen inte förstår eller fortsätter, prata med någon annan som kan hjälpa dig.


   
SvaraCitera

Oavsett hur sant det skulle vara så är det inte okej att göra så.
ta upp det med lärarna och säg vad du tycker om det. Lyssnar de inte får du ta det vidare till rektorn.


   
SvaraCitera
Fenixo

Annalovalia :
Att en lärare säger att jag ljuger och levrr i en förnekelse.

att en lärare skrattar åt mina "dumma " svar

att han säger att min mamma inte uppgostrar mig bra

himlar mee ögonen mot mig

är dwt okej?

Nej det är det absolut inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rebecca00:
Inte okej, skulle avskytt den läraren. . . Händer detta dig? För isåfall verkar det som att den här läraren antingen har några förutfattade meningar om dig eller rakt av bara är taskig.
Snacka med hen om att du inte trivs med sättet hen behandlat/behandlar dig och om hen inte förstår eller fortsätter, prata med någon annan som kan hjälpa dig.

Jag har sagt det mins 10 gånger "du behandlar mig intr så snälly det är orättvist " få svarar han jag bryr mig inte.


   
SvaraCitera

Ja 


   
SvaraCitera

Annalovalia :

Jag har sagt det mins 10 gånger "du behandlar mig intr så snälly det är orättvist " få svarar han jag bryr mig inte.

Okej då är det ingen idé att du pratar med honom längre. Har du försökt blanda in andra? Är det bara dig han är dum emot eller är det fler i klassen som känner så?


   
SvaraCitera
Cobrak

Låter som en riktig respektlös tokstolle till lärare. Klart som fasen att det han gör inte är okej.


   
SvaraCitera

Absolut inte okej.


   
SvaraCitera