Aviseringar
Rensa alla

är detta snällt


Ämnesstartare

är det snällt att provocera någon så mkt att den får självmordstankar och börjar hata sig själv?


   
Citera
Ämnesstartare

Trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur mår du ennie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Hur mår du ennie

dåligt. sj?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

dåligt. sj?

Varför mår du så dåligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Varför mår du så dåligt?

jag vet inte. går väl bara må dåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jag vet inte. går väl bara må dåligt.

ja det är sant 
hoppas du mår bättre snart


   
SvaraCitera

Kram på dig ennie, hoppas det känns bättre snart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tumblr_lxxbk4C6yx1qeo2zzo1_500.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker inte om att bli tvingad till saker
tycker inte om att människor som vill förändra mig säger att dom är snälla
ingen bryr sig vad jag tycker, lättare att bara tvinga mig till saker och säga att jag är dum


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kommer alltid vara ledsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:
kommer alltid vara ledsen.

men det gör inget haha. jävla as som tycker det inte gör något. gör ju inget om man gör mig ledsen för det spelar ingen roll och det är inte ens taskigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undrar om idioten är nöjd med hur jag är nu när han har ändrat på mig väldigt mycket så att jag är en myket ledsnare person istället för mig själv. förut var jag ju så himla dålig och dum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: tycker inte om att människor som vill förändra mig säger att dom är snälla

Personer som vill förändra en är inte ens sanna vänner. Jo, om det gäller typ saker som att få en att sluta knarka eller liknande beteende som är destruktivt mot sig själv, men annars så försöker inte sanna vänner att ändra på en.

Personligen fattar jag inte varför vissa här på forumet ser dig som en hackkyckling. Är det bara för att du skapat några dumma trådar/gjort några dumma inlägg? So what, vem har inte gjort det liksom?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Personligen fattar jag inte varför vissa här på forumet ser dig som en hackkyckling. Är det bara för att du skapat några dumma trådar/gjort några dumma inlägg? So what, vem har inte gjort det liksom?

Alltid kul att få mig att gråta och må dåligt på olika sätt. Dom flesta tycker det, inget dom kan rå för.


   
SvaraCitera