Aviseringar
Rensa alla

Är detta verkligen sååå fel o konstigt??


Ämnesstartare

Hej, jag är en tjej som inte orkar bli kompis med alla jag ser och veta vad alla i hela skolan/årskursenn heter och hålla redan på alla skvaller och allt det där.[shake]

Jag har inga problem med att få kompisar eller vågar inte att prata med och inför folk, för jag är faktiskt väldigt bra på att få kompisar om jag vill och så har jag INGEN scenskräck och vågar prata med typ..alla i princip.[love]

I skolan har jag kompisar och de tycker att jag är konstig för att jag inte vet vad alla i årskursen heter och i vilken klass de går i (min skola är från år 7 till gymnasiet, där det är 6 klasser i varje årskurs och 30 elever i varje klass!![shake]) och för att jag inte bryr mig så mkt om det.

Jag är med några kompis gäng, men är inte riktigt en av dem, men alla tor att jag är en av dem (för att det KANSKE ser ut så), för de är väldigt tighta och så, och e SUPERSOCIALA!

Jag är rätt duktig och så och GILLAR faktiskt plugga och spela musikaliska instrument i timmar varje dag, och har bra kompisar utanför skolan.

Ok, det blev rätt långt...men e jag onormal som inte orkar umgås med alla hela tiden och vara supersocial och engagerad i socialgrejen...[shake]
snälla svara!


   
Citera
Ämnesstartare

Jag skulle vilja påstå att du är ganska normal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aspergers?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeGenius:

I skolan har jag kompisar och de tycker att jag är konstig för att jag inte vet vad alla i årskursen heter och i vilken klass de går i (min skola är från år 7 till gymnasiet, där det är 6 klasser i varje årskurs och 30 elever i varje klass!!) och för att jag inte bryr mig så mkt om det.

Dröjde typ ett år innan jag ens lärde mig namnen på alla i min gymnasieklass. Skulle säga att du är normal. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Good, för mina kompisar har påpekat och undrat om varför jag inte kan så många namn som dem och känner lika många personer... flera gånger!![cry] Känner mig så onormal och konstig för det är mer än bara ett kompis gäng som har sagt det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Dröjde typ ett år innan jag ens lärde mig namnen på alla i min gymnasieklass.

Samma här, vilket gav upphov till en del pinsamma situationer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeGenius:

Good, för mina kompisar har påpekat och undrat om varför jag inte kan så många namn som dem och känner lika många personer... flera gånger!! Känner mig så onormal och konstig för det är mer än bara ett kompis gäng som har sagt det...

Säg bara att du är dålig på namn då. Eller så säger du som det är. Ingen biggie [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta hem skolkatalogen och plugga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Säg bara att du är dålig på namn då. Eller så säger du som det är. Ingen biggie

I bamba idag, sa jag att jag inte var bra på namn och att jag inte orkade komma ihåg dem och så...och de tror FORTFARANDE att jag är ett osocialtfreak! Bara för att jag inte har tighta kompisar i skolan[cry]

Även klassens "töntar" tycker att jag är konstig för jag gillar att plugga (jag är INTE nördig, jag e helt normal och folk gillar mig innan de får reda på vad jag gör på fritiden, dvs plugga och msik)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag fattar inget[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeGenius:

I bamba idag

Vad är bamba?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Vad är bamba?

Skolmatsal (bamba är nog götebordka tror jag)[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh, det kvittar för i framtiden så kommer du ändå bara känna tre-fyra av de du går i skolan med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeGenius:

Skolmatsal (bamba är nog götebordka tror jag)

Alright. Ja men skit i vad folk säger då eller börja lära känna andra bättre. Hoppas det går bra [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A, jag ska nog lära känna lite andra människor också [smile]


   
SvaraCitera