Aviseringar
Rensa alla

är di.se nere?


Ämnesstartare

Onanimaterial för pengakåta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Lol, går det bra eller dåligt för det mesta då? [crazy]

[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För har man pengar då är man kung, man bor i våning med sjutton rum
Och varje vecka en ny romans, men är man pank har man alls ingen chans
När man har pengar då är man fri, man köper konst och läser Dagens Industri
Man lever livet i lyx och överflöd, men är man pank kan man lika bra va död

[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

mm know you'r enemy

hahaha ne, men det är mycket viktig information som man missar.

T.ex.

Svenska pensioner i jumboklass

2010-11-15 15:56

Svenska pensioner ligger i dag strax under genomsnittet i EU. Men när dagens 27-åringar går i pension kommer Sverige att ha näst sämst pensioner i hela EU.

Bara Estland beräknas hamna lägre än Sverige i EU:s pensionsrankning 2048, rapporterar Riksdag och Departement.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Lol, går det bra eller dåligt för det mesta då?

gick bra bra bra tills det nyligen gick nedåt [crazy] (kan påpeka att jag inte är ngn töntig hobby-spara-fake-aktier-människa utan är beordrad att göra detta av min Dold text: pengakåta pälsälskande och miljöhatande lärarinna [love])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

men det är mycket viktig information som man missar.

Mm hörde Noam Chomsky säga att om man verkligen vill veta sanningen om hur företagen agerar på arbetsmarknaden å med fackföreningar osv så ska man läsa affärspressen.

soimpolite:

gick bra bra bra tills det nyligen gick nedåt [crazy] (kan påpeka att jag inte är ngn töntig hobby-spara-fake-aktier-människa utan är beordrad att göra detta av min Dold text: pengakåta pälsälskande och miljöhatande lärarinna [love])

Fan va rätt, hon löper hela linan ut, står för vad hon är, ingen nya moderaterna-bullshit. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Fan va rätt, hon löper hela linan ut, står för vad hon är, ingen nya moderaterna-bullshit.

ah hon är bäst [love] väldigt propert och snyggt klädd. alla tonårspojkars inte så hemliga lärarförälskelse [crazy]


   
SvaraCitera