Aviseringar
Rensa alla

Är Drake en groomer?


Ämnesstartare

Tänkte mera på att de började träffas när hon var 16 och han 28 🙂


   
SvaraCitera

Malonexd:

Det är ju åldersdifferensen som är fokus i detta inlägg så ja det är väldigt relevant lol

Sad:
Are you on drugs?

Differensen mellan åldrarna, 30-16=14, är inte relevant, eftersom den differensen enligt dig är acceptabel om åldrarna är annorlunda, till exempel 80 och 66.

alltså, det är inte absoluta åldersdifferensen som avgör. trots det, talar du om absoluta åldersdifferensen, som om den är relevant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malonexd:

Mina farföräldrar har 15 år mellan dom

i mean- i still dont like it


   
SvaraCitera

Det är det mycket möjligt att han är. Eller en sån där "Can't wait for u to turn 18 (;" typ av person. Usch och fy i vilket fall.


   
SvaraCitera

hxiley:

i mean- i still dont like it

I respect your opinion even though I don't agree with you


   
SvaraCitera

Inget fel med det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malonexd:

I respect your opinion even though I don't agree with you

jag fattar bara inte varför man ska dejta någon som ser ut som 19 när man själv liknar en kopia av leif g w fast depressing och fattig


   
SvaraCitera

hxiley:

jag fattar bara inte varför man ska dejta någon som ser ut som 19 när man själv liknar en kopia av leif g w fast depressing och fattig

Va? Detta hör ju inte ihop med åldersskillnaden och om varför du inte tycker att man ska vara ihop med någon som är +- 10 år. Förresten, är Drake fattig? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malonexd:

är Drake fattig? 

jag syftade på din situation där dina farföräldrar eller whoever it was har 15 år mellan dem inte drake


   
SvaraCitera

hxiley:

jag syftade på din situation där dina farföräldrar eller whoever it was har 15 år mellan dem inte drake

Ja fast du snacka om att ha ett utseende av Leif gw och vara deppig och fattig. Är det dig själv du snackar om då? 


   
SvaraCitera

Men sa inte Drake "I fucked her once and never fucked again / She could have a Grammy, I still treat that ass like a nominee / Just need to know what that pussy like so one time, it’s fine with me.”
Det stora felet här är ju att han spenderat 3 år på en tjej? Saknar han helt integritet?? Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malonexd:

Ja fast du snacka om att ha ett utseende av Leif gw och vara deppig och fattig. Är det dig själv du snackar om då? 

ja jag är 74 år gammal man, fattig och deprimerad


   
SvaraCitera

hxiley:

ja jag är 74 år gammal man, fattig och deprimerad

I ”Hur lång är du” tråden skrev du att var en tjej på 160,5 cm och 16 år gammal. Om detta skulle stämma betyder det att du är transsexuell och att du skrev detta när du verkligen var 16 år gammal, alltså under 1961.

Men tyvärr skrevs tråden den 19 September 2019 klockan 15:35 vilket går emot ditt påstående om att du är 74 år. 

Detta betyder att du inte talar sanning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han är ju världskänd lol, klart som fasiken att vilken tjej i alla åldrar dejtar honom och gör allt för att synas med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malonexd:

I ”Hur lång är du” tråden skrev du att var en tjej på 160,5 cm och 16 år gammal. Om detta skulle stämma betyder det att du är transsexuell och att du skrev detta när du verkligen var 16 år gammal, alltså under 1961.

Men tyvärr skrevs tråden den 19 September 2019 klockan 15:35 vilket går emot ditt påstående om att du är 74 år. 

Detta betyder att du inte talar sanning.

well fucking obv för jag drev med dig


   
SvaraCitera