Aviseringar
Rensa alla

är du en älg- eller vargmänniska?


Ämnesstartare

Mer lik en varg, då de är väldigt lik oss, socialt sett. 

"The Wolf is not the strongest nor the fastest nor the bravest nor the smartest. The Wolf only knows how to bend and blend to his surroundings. What he cannot bend is his will to live and his loyalty to his pack. Perhaps this is why humans, despite persecution since time immemorial, hold the Wolf in reverence. Perhaps this is why the Wolf remains free, because humans are willing to respect it. Because the Wolf holds the same values Humans hold." - KingSchultz


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Älgmänniska. Tänker inte bara vargtröjor iaf...


   
SvaraCitera

Varg, den jagar likaså jag


   
SvaraCitera

mynona:

jag känner mig mer som en varg än en älg tror jag. vargar håller sig undan stora folksamlingar och ter sig suspekta för andra. ensamvarg etc. jag tror mer det, men är mer intresserad av vad andra tror och varför 

hur menar du med folksamlingar? vargen är väl ändå mer av ett flockdjur än älgen, trots att det även finns ensamvargar. älgen lever väl normalt ganska ensamt, right me if im wrong jötun


   
SvaraCitera

jag är en älg, jag är en ö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

välg


   
SvaraCitera

varg ^^ 


   
SvaraCitera
Draug

Har jakt i blodet och fullmånen tilltalar mig, varg får det bli.


   
SvaraCitera
mynona

superpojken:

hur menar du med folksamlingar? vargen är väl ändå mer av ett flockdjur än älgen, trots att det även finns ensamvargar. älgen lever väl normalt ganska ensamt, right me if im wrong jötun

Jag följer bara mina egna okunniga fördomar - jag vet inget om hur dessa djur verkligen är. Jag föreställer mig vargen som en ensamvarg som undviker andra och därför orättvist stigmatiseratsRodnar Det är intressant med personlig fördomar, mer än såna fördomar man övertagit från andra 


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Svårt val, får jämföra fördelar och nackdelar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är inte en person som borde skjutas i ett sunt samhälle så det är jag nöjd med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thl*kt N.: vargmänniska

palla väga 500 kg och behöva upprätthålla denna kroppsmassa genom att äta träd.


   
SvaraCitera
mynona

Bby lemonade:
palla väga 500 kg och behöva upprätthålla denna kroppsmassa genom att äta träd.

*stort feedback*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älg. Finns något i älgens depression, vänlighet och hur den alltid missförstås som jag sympatiserar med. 


   
SvaraCitera