Aviseringar
Rensa alla

Är du en känslig person?


skorpion76: Nej (kille)

Inte alls tror jag.


   
SvaraCitera

Ja, någorlunda.


   
SvaraCitera

ja mycket 


   
SvaraCitera

skorpion76: Ja (kille


   
SvaraCitera

Nej är inte så speciellt känslig inte på det empatiska planet emot andra människor . Är mer känslig när det kommer till hur mina sinnen tar in och får  intryck av  omgivningen . Ännu mindre när det kommer till mig själv 🙂 


   
SvaraCitera

det varierar om jag mår bra som någon sade.

är en "konstnärlig själ" och därför ofta känslig för intryck. särskilt känslosam känner jag mig dock inte om jag inte mår dåligt. jag är ganska neutral som basläge.

mynona:
Det skiftar. När jag mår bra är jag så distanserad till mina känslor att jag inte märker av dem och då trivs jag bäst. När jag inte mår bra känner jag av mina känslor och det är inte bra, då är jag tyvärr känslig. Det skiftar alltså mellan perioder då jag är avdomnad/bedövad och perioder då jag är mindre distant till mina känslor. De känslomässiga perioderna är påfrestande för alla inblandade, men de brukar gå över.LedsenHjärta 

intressant att höra om de sidorna. lycka till med måendet.


   
SvaraCitera
Paseo

skorpion76: Ja (tjej)

det är jag nog verkligen. både psykskt och fysiskt. grät redan på första dejten med D pga en sak jag kom på. men då hade han redan sett mig gråta före det, den dagen vi träffades. säger en del om mig. man kan inte heller peta på mig. får skitont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du Asperger?


   
SvaraCitera

skorpion76: Ja (tjej)

Jag är nog jättekänslig men visar det inte.

Varför delade du upp alternativen i kön?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var förvalt. 


   
SvaraCitera

Ja, jag är både känslig och känslosam, har alltid varit det..


   
SvaraCitera

vetinte


   
SvaraCitera
mynona

ceka92: intressant att höra om de sidorna. lycka till med måendet.

tack för lyckönskan btw. det måste nog bli bedövat neutralt snart, har nått det resignerade stadiet tror jag så snart kommer nog bedövningen. då mår jag bra nog att plugga igenGlad


   
SvaraCitera

ja 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

ja. och mest stör det mig att jag ännu inte är härdad.


   
SvaraCitera