Aviseringar
Rensa alla

Är du ett twilight-fan?


Ämnesstartare

RÖSTA!!


   
Citera

DaNaz:

SÅKLART!!! (Du röstade på detta alternativ)

[blush]


   
SvaraCitera

DaNaz:

EHHH.... NEJ!!! (Du röstade på detta alternativ)

eller jag är varken eller jacob är ju snygg liksom men ja nej dom är inte riktigt min grej


   
SvaraCitera

DaNaz:

!!! (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera

DaNaz:

EHHH.... NEJ!!! (Du röstade på detta alternativ)

Är jag en fjortis med andra ord? Nej.


   
SvaraCitera

DaNaz:

SÅKLART!!! (Du röstade på detta alternativ)

[wink]

Jag var när jag var yngre. Nu vet jag icke, jag skulle nog tycka att böckerna var töntiga om jag läste om dem [crazy]


   
SvaraCitera

DaNaz:

EHHH.... NEJ!!! (Du röstade på detta alternativ)

qazedctgb:

eller jag är varken eller jacob är ju snygg liksom men ja nej dom är inte riktigt min grej

tyckte också han var det tills någon sa att han var typ 15 och jag insåg att han såg ut som ett litet barn[sad][sad]


   
SvaraCitera

Höll på att bli men slutade helt att läsa böckerna när jag började känna att jag kunde bli avundsjuk och vilja leva i den världen. FML.


   
SvaraCitera

DaNaz:

EHHH.... NEJ!!! (Du röstade på detta alternativ)

nej men var fett grovt fan för 2-3 år sen typ???


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

tyckte också han var det tills någon sa att han var typ 15 och jag insåg att han såg ut som ett litet barn[sad][sad]

han är född 1992 inte för litet ju (A)


   
SvaraCitera

nej
men new moon e helt ok


   
SvaraCitera

DaNaz:

EHHH.... NEJ!!! (Du röstade på detta alternativ)

Fan? Nej, inte ens i närheten. Har jag sett filmerna? Ja. Vad jag tyckte om dom? Helt ok, tillräckligt bra för att jag ska vilja se hur det fortsätter, även om det emellanåt känns lite löjligt med glittrande vampyrer vilken anledning dom än har till att glittra[tired]

Jag blev övertalad att se filmen av en person som kallar sig för "twilight-nörd" (läst böckerna+sett filmerna+lite småkåt i både Robert Pattinson och hans karaktär i filmen... okej, personen är väl en Twilight-nörd då[ops]). Jag hade helt missat det här med twilight och undrade vad det var, tänkte om det var typ... twilight zone, som jag heller aldrig sett, bara hört talas om. Det var lite komiskt att jag lyckats missa något som verkar vara så stort[love]


   
SvaraCitera

qazedctgb:

eller jag är varken eller jacob är ju snygg liksom men ja nej dom är inte riktigt min grej

vargen och jacob är ju samma sak!


   
SvaraCitera

m3lis:

vargen och jacob är ju samma sak!

läs vad jag skrev igen och sätt ut ett komma efter eller


   
SvaraCitera