Aviseringar
Rensa alla

Är du fisk, fågel eller mittemellan i mina ögon?


Ämnesstartare

Hehe, har man hakat på en trend kan man haka på flera.

Utlovar inte eminenta svar [no-no] men ska göra mitt bästa.

(detta är alltså en bekräftelsetråd)


   
Citera
mynona

Nå, ta då mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu får du repaya din jävla jävel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok


   
SvaraCitera

okej jag är ju ändå i form så varför inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta mig med! Mina intressesmurfar går på högvarv! [surprised]


   
SvaraCitera
Paseo

mmm hihi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte vara något annat än fisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

körrå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du fått något annat än negativt/negativa intryck om mig?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Nå, ta då mig.

Vet ju faktiskt ingenting om dig egentligen så jag får gå på magkänslan osv. Du är onekligen intelligent och bestämd, väldigt seriös för det mesta men som jag nämnt förut tror jag att du har en rätt avslappnad och mer "vardagschillig" sida som får komma fram ibland. Du ger sken av att vara mer saklig och pryd än vad du egentligen är, skulle jag tro.

dazed:

Nu får du repaya din jävla jävel.

Sicket språk [no-no]. Ska försöka få det här bra så du känner dig pressad att utöka det du skrev om mig [badgrin].

Du är minst sagt intressant och inte så man skulle förvänta sig att en herre på 19, snart 20, år är. Det gillar jag. Ditt intresse för historia är imponerande. Du framstår som allmänbildad och verkar värdesätta kunskap relativt högt, med all rätt. Kan lätt tänka mig att du kommer bli en sån där badass gubbe som sitter i gungstolen ute på verandan och muttar om dagens ungdom och funderar över "när allt gick fel i världen", förutsatt att du inte sliskar dig på kommunens alla busshållsplatser vill säga. Tycker kort sagt att du är väldans bra och din beska och snuskiga humor är fantastisk. En av de umare som borde ta tummen ur röven och ta sig till någon träff.

Jr. HBT:

ok

Du är knepig och har en tendens att använda ord som inte ens finns i närheten av mitt ordförråd. Svår att placera. Tror att din irl-personlighet skiljer sig mycket från din um-personlighet. Tycker att du är väldigt annorlunda i chatten jämfört med på um, till exempel.

Det blev en rätt medelmåttlig bedömning men jag har tyvärr pratat alldeles för lite med dig för att kunna utveckla det ytterligare.

El Guaje:

okej jag är ju ändå i form så varför inte

Har ju träffat dig en eller två gånger nu men vi har knappt pratat alls förutom i tiny. Skulle inte säga att du känns som den som gärna håller sig i bakgrunden, du verkar snarare vara en sån som inte pratar bara för sakens skull. Du är iaf trevlig och verkar vara mysig, jättepumpan passar dig och det säger jag med all välmening [cute]. Du har också en sån där go'-het över dig, tror att du kommer bli en typisk mysfarbror när du är gammal och skruttig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken vad jobbigt det här är. Ni andra får fint vänta tills det blir dag.


   
SvaraCitera

nubbie:

Du har också en sån där go'-het över dig, tror att du kommer bli en typisk mysfarbror när du är gammal och skruttig.

Tack det var verkligen värmande ord! [smile][blush]


   
SvaraCitera
Lounge

undrar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Tack det var verkligen värmande ord!

Åh vad fint, nu blev jag lite glad, varsågod [cute].


   
SvaraCitera