Aviseringar
Rensa alla

Är du född 2003?


Ice
 Ice

Lulle2003: Nej


   
SvaraCitera

02:a tack o lov


   
SvaraCitera

Tyvärr 03aBlink


   
SvaraCitera

Crysilis:
Oj, är 2003 or 15 år? De åt mellanmål på dagis förra gången jag hörde om en 2003a.
Känns så konstigt hur gamla alla blivit, själv är min "tidsuppfattning" fast i omkring 2005-2007. Då stannade tiden för mig.
On Topic; Nej jag är ej född då.

60-talist eller?Blink


   
SvaraCitera

PWr

Nära! Eller inte ^^


   
SvaraCitera

Crysilis:
Oj, är 2003 or 15 år? De åt mellanmål på dagis förra gången jag hörde om en 2003a.
Känns så konstigt hur gamla alla blivit, själv är min "tidsuppfattning" fast i omkring 2005-2007. Då stannade tiden för mig.
On Topic; Nej jag är ej född då.

Eller ja, dem som är födda 19 April är iaf 15, dem som är född senare är ju inte det än men ja, jäklar vad tiden rullar på, det är ju ändå bara 8 månader kvar av året! ^^


   
SvaraCitera

Crysilis:

Nära! Eller inte ^^

Är du 91:a?


   
SvaraCitera

Nej, är inte född 2003. 
Är 94a och om nån skriver att han eller hon är 98 eller något annat tar det lång tid för mig att fatta vilken ålder de är. X)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fyller sent på året Blink


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

uniquegirl03:
Tyvärr 03aBlink

Är det dåligt att vara 03a? Galen


   
SvaraCitera

Kalixtus02:

Nejdå, varför just 91:a? 

91:an Karlsson?
91viddator.jpg


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Eller ja, dem som är födda 19 April är iaf 15, dem som är född senare är ju inte det än men ja, jäklar vad tiden rullar på, det är ju ändå bara 8 månader kvar av året! ^^

Ja det är ju det :X Går så fort. Ingen direkt idé att packa ihop efter olika högtider som julgranspyntet och så vidare ^^


   
SvaraCitera

Crysilis:

Ja det är ju det :X Går så fort. Ingen direkt idé att packa ihop efter olika högtider som julgranspyntet och så vidare ^^

Haha exakt, ingen idé, det är ju snart Jul, påsk whatever snart igen! ^^


   
SvaraCitera
cccx
 cccx

made in 1888


   
SvaraCitera

Crysilis:

Nejdå, varför just 91:a? 

91:an Karlsson?
91viddator.jpg

Gissade bara


   
SvaraCitera