Aviseringar
Rensa alla

Är du för / emot "one night stands" ?


Ämnesstartare

fast nä, ons är ganska onödigt tycker jag. en del av mig äcklas av det... Skaffa kk, partner, bra porr eller sexleksaker som kan tillfredsställa

folk är så primitiva 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa, ganska onödigt. för övrigt betyder det engångsligg... 

trevlig-snubbe: Vet inte vad det är men jag har fattat att det handlar om sex men det låter onödigt.


   
SvaraCitera

debepe:
aa, ganska onödigt. för övrigt betyder det engångsligg... 

Jaha ja det är lite onödigt fast för vissa betyder det nått och för andra är det bara för att få ett ligg eller bara för att man ska knulla, ingen mening med det bara för att man känner för det.


   
SvaraCitera
penja

ceka92:

jag är exempelvis petig och ligger endast med intressanta personer.

Menade bara att om man går hem tillsammans med nån en kväll och personen i fråga är intressant så kanske man ses mer än en gång. 
Tvivlar inte på att du väljer spännande personer, men enligt mig är det oftast ovärt att bara träffa nån en gång sådär. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är absolut inte emot. Vill dock helst hamna i säng med någon jag iaf halvkänner på något sätt. Gillar inte riktigt randoms på exempelvis krogen. Känns lite riskabelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror att de gör en stor grej av det hela, men det gör även jag när jag gråter ibland så ska väl inte yttra mig alltför mycket

trevlig-snubbe: för vissa betyder det nått


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

Menade bara att om man går hem tillsammans med nån en kväll och personen i fråga är intressant så kanske man ses mer än en gång. 
Tvivlar inte på att du väljer spännande personer, men enligt mig är det oftast ovärt att bara träffa nån en gång sådär. 

jag förstår om det gäller att träffa någon med ett mål. 
mitt enda mål är dämpa min väldigt höga sexdrift så att jag inte blir galen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att människor bör ligga så mycket dom önskar och gör detta under dom former dom finner är behagliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det är en ashärligt grej faktiskt. Sen kan jag tycka att ons oftast är rätt kassa xd


   
SvaraCitera
penja

ceka92:

jag förstår om det gäller att träffa någon med ett mål. 
mitt enda mål är dämpa min väldigt höga sexdrift så att jag inte blir galen.

Funkar det bra för dig så kör! Själv tycker jag det vore intressant att faktiskt lära känna nån i sängen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applepie01: ja, vad tycker du själv!?

Beror på. Kvart i tre-ragg på krogen känns ju totalt värdelöst. Hela tanken att knulla någon random kropp (även om den må se bra ut). Mja. Tilltalas inte av det. 

Men jag känner inte att jag måste ha en varaktig relation med en person för att vilja ligga med den. Så länge det finns ömsesidig attraktion, ömsesidigt tycke och ömsesidig respekt så är jag på. Och det kan man känna ganska omgående om det finns.

Och helst ingen fylla. Har svårt att bli kåt när jag är full och att bli kåt på personer som är fulla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kan man väl göra.


   
SvaraCitera
Bakric

I och med att diverse politiska grupper har förespråkat "sexuell frihet" av olika skäl (ONS är förmodligen flaggskeppet inom den kategorin) får man följande konsekvenser:
- Det sprids alltmer en attityd där moral överlag inte har något egentligt värde.
- De som, av olika skäl, inte kan ta del av denna "frihet" i lika stor utsträckning som många andra kan lätt känna sig utanför den sociala ramen och bli bittra/deprimerade.
- Någon utsvävande utläggning om att den stora pöbeln prioriterar möjligheterna till sex över personlig och samhällelig utveckling.

Och det är DÅÅÅÅLIGT!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För, varför inte? Jag skiter väl i vem andra ligger med. Så länge det inte sprids könssjukdomar Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla borde ligga mer! avsexualisera sexet!


   
SvaraCitera