Aviseringar
Rensa alla

Är du GEIGERS drömpartner?


Ämnesstartare

( ) Du är feminist.
( ) Du är vänster (sossar räknas inte, inte heller miljöpartister).
( ) Du tycker att jag är bra.
( ) Du tycker att en kan tycka fel, att åsiktsfrihet per automatik inte betyder att allt folk tycker är rätt.
( ) Du kan stava någorlunda bra.
( ) Du är snygg.
( ) Du är bra i sängen, öppen för olika grejer.
( ) Du gillar kaniner, åtminstone är du ok med att jag har en del kaniner som hoppar runt och ofta förstör saker.
( ) Du gillar bodymod eller är ok med att jag har en massa piercingar, töjningar och i framtiden tatueringar.
( ) Du är drogliberal, d.v.s. ok med alla droger från cannabis till heroin.
( ) Du är människa.
( ) Du hatar när folk säger saker som "Men de har ju sämre vård i blababla" på grund av att det är sjukt bakåtsträvande och hjälper inte oss. Självklart ska vi hjälpa andra länder, men vi måste också se till att vårat land är bra. Vi kan inte ligga på latsidan bara för att andra har det sämre.
( ) Du gillar musik och är öppen för att lyssna på annat än just det du gillar, det är jag. 
( ) Endast ett extra plus, du gillar ex dessa band: Deep purple, Cream, Fokus, Patti Smith, Rolling stones, Ramones.


   
Citera
Ämnesstartare

Geigerzähler:
(XXX) Du är feminist.
( ) Du är vänster (sossar räknas inte, inte heller miljöpartister).
(x) Du tycker att jag är bra.
( ) Du tycker att en kan tycka fel, att åsiktsfrihet per automatik inte betyder att allt folk tycker är rätt.
(x) Du kan stava någorlunda bra.
(x) Du är snygg.
( ) Du är bra i sängen, öppen för olika grejer.
( ) Du gillar kaniner, åtminstone är du ok med att jag har en del kaniner som hoppar runt och ofta förstör saker.
( ) Du gillar bodymod eller är ok med att jag har en massa piercingar, töjningar och i framtiden tatueringar.
(x) Du är drogliberal, d.v.s. ok med alla droger från cannabis till heroin.
(x) Du är människa.
(x) Du hatar när folk säger saker som "Men de har ju sämre vård i blababla" på grund av att det är sjukt bakåtsträvande och hjälper inte oss. Självklart ska vi hjälpa andra länder, men vi måste också se till att vårat land är bra. Vi kan inte ligga på latsidan bara för att andra har det sämre.
( ) Du gillar musik och är öppen för att lyssna på annat än just det du gillar, det är jag. 
( ) Endast ett extra plus, du gillar ex dessa band: Deep purple, Cream, Fokus, Patti Smith, Rolling stones, Ramones.

Verkar rätt kört..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja

återkommer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

(x) Du är feminist.
(i euvalet så var jag vänster mmm) Du är vänster (sossar räknas inte, inte heller miljöpartister).
(x) Du tycker att jag är bra.
(x) Du tycker att en kan tycka fel, att åsiktsfrihet per automatik inte betyder att allt folk tycker är rätt.
(x) Du kan stava någorlunda bra.
(x) Du är snygg.
(x) Du är bra i sängen, öppen för olika grejer.
(kanske, känns förvirrande :() Du gillar kaniner, åtminstone är du ok med att jag har en del kaniner som hoppar runt och ofta förstör saker.
(nä) Du gillar bodymod eller är ok med att jag har en massa piercingar, töjningar och i framtiden tatueringar.
(jo, men vissa droger är mer destruktiva än andra) Du är drogliberal, d.v.s. ok med alla droger från cannabis till heroin.
(?) Du är människa.
(x) Du hatar när folk säger saker som "Men de har ju sämre vård i blababla" på grund av att det är sjukt bakåtsträvande och hjälper inte oss. Självklart ska vi hjälpa andra länder, men vi måste också se till att vårat land är bra. Vi kan inte ligga på latsidan bara för att andra har det sämre.
(kanske, om du ger mig tid så) Du gillar musik och är öppen för att lyssna på annat än just det du gillar, det är jag.
(nä) Endast ett extra plus, du gillar ex dessa band: Deep purple, Cream, Fokus, Patti Smith, Rolling stones, Ramones.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten: Verkar rätt kört..

Tyvärr, jag som trodde att jag gillade dig. Ledsen Varför är du inte vänster/feminist?

OCH VAD I HELVETE HAR DU EMOT KANINER?! Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liksom har knullat folk höger om SD, men de har åtminstone gillat kaniner!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

( x) Du är feminist.
(X ) Du är vänster (sossar räknas inte, inte heller miljöpartister).
( x) Du tycker att jag är bra.
(X ) Du tycker att en kan tycka fel, att åsiktsfrihet per automatik inte betyder att allt folk tycker är rätt. 
(X ) Du kan stava någorlunda bra.
( ) Du är snygg.
( x) Du är bra i sängen, öppen för olika grejer. 
(X ) Du gillar kaniner, åtminstone är du ok med att jag har en del kaniner som hoppar runt och ofta förstör saker.
(/ ) Du gillar bodymod eller är ok med att jag har en massa piercingar, töjningar och i framtiden tatueringar.
( /) Du är drogliberal, d.v.s. ok med alla droger från cannabis till heroin. 
( x) Du är människa. 
( x) Du hatar när folk säger saker som "Men de har ju sämre vård i blababla" på grund av att det är sjukt bakåtsträvande och hjälper inte oss. Självklart ska vi hjälpa andra länder, men vi måste också se till att vårat land är bra. Vi kan inte ligga på latsidan bara för att andra har det sämre. 
( x) Du gillar musik och är öppen för att lyssna på annat än just det du gillar, det är jag.  
( ) Endast ett extra plus, du gillar ex dessa band: Deep purple, Cream, Fokus, Patti Smith, Rolling stones, Ramones. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler: Tyvärr, jag som trodde att jag gillade dig. Varför är du inte vänster/feminist?

Jag är smörgåsbordssympatisör. Hatar alla partier. Har egna åsikter i alls. Feminist är jag, men glömde tydligen kryssa i det. Vänster är jag inte. Inte heller höger. Regnbågssympatisör typ. Glad

Geigerzähler: OCH VAD I HELVETE HAR DU EMOT KANINER?!

Rädd för djur i allmänhet. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:
Liksom har knullat folk höger om SD, men de har åtminstone gillat kaniner!

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knekten: Jag är smörgåsbordssympatisör. Hatar alla partier. Har egna åsikter i alls. Feminist är jag, men glömde tydligen kryssa i det. Vänster är jag inte. Inte heller höger. Regnbågssympatisör typ. Glad

Aha, men lite så är jag också. Det är därför jag har så svårt när jag ska rösta på partier, finns inget jag gillar till 100%.

Knekten: Rädd för djur i allmänhet. Ledsen

Va? Varför? Liksom.. Kaniner, de är bara fluffiga och söta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du har ju redan en! Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

( ) Du är feminist.
( ) Du är vänster (sossar räknas inte, inte heller miljöpartister).
(x ) Du tycker att jag är bra.
( x) Du tycker att en kan tycka fel, att åsiktsfrihet per automatik inte betyder att allt folk tycker är rätt.
(x ) Du kan stava någorlunda bra.
( ) Du är snygg.
( ) Du är bra i sängen, öppen för olika grejer.
( x) Du gillar kaniner, åtminstone är du ok med att jag har en del kaniner som hoppar runt och ofta förstör saker.
(x ) Du gillar bodymod eller är ok med att jag har en massa piercingar, töjningar och i framtiden tatueringar.
(x ) Du är drogliberal, d.v.s. ok med alla droger från cannabis till heroin.
(x ) Du är människa.
( x ) Du hatar när folk säger saker som "Men de har ju sämre vård i blababla" på grund av att det är sjukt bakåtsträvande och hjälper inte oss. Självklart ska vi hjälpa andra länder, men vi måste också se till att vårat land är bra. Vi kan inte ligga på latsidan bara för att andra har det sämre.
(x ) Du gillar musik och är öppen för att lyssna på annat än just det du gillar, det är jag.
(x ) Endast ett extra plus, du gillar ex dessa band: Deep purple, Cream, Fokus, Patti Smith, Rolling stones, Ramones.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

(x ) Du är feminist.
(x) Du är vänster (sossar räknas inte, inte heller miljöpartister).
(x ) Du tycker att jag är bra.
(x ) Du tycker att en kan tycka fel, att åsiktsfrihet per automatik inte betyder att allt folk tycker är rätt.
(x ) Du kan stava någorlunda bra.
(x ) Du är snygg.
(x ) Du är bra i sängen, öppen för olika grejer.
(x ) Du gillar kaniner, åtminstone är du ok med att jag har en del kaniner som hoppar runt och ofta förstör saker.
(x) Du gillar bodymod eller är ok med att jag har en massa piercingar, töjningar och i framtiden tatueringar.
(x ) Du är drogliberal, d.v.s. ok med alla droger från cannabis till heroin.
(x ) Du är människa.
(x ) Du hatar när folk säger saker som "Men de har ju sämre vård i blababla" på grund av att det är sjukt bakåtsträvande och hjälper inte oss. Självklart ska vi hjälpa andra länder, men vi måste också se till att vårat land är bra. Vi kan inte ligga på latsidan bara för att andra har det sämre.
(x ) Du gillar musik och är öppen för att lyssna på annat än just det du gillar, det är jag.
( ) Endast ett extra plus, du gillar ex dessa band: Deep purple, Cream, Fokus, Patti Smith, Rolling stones, Ramones.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Aha, men lite så är jag också. Det är därför jag har så svårt när jag ska rösta på partier, finns inget jag gillar till 100%.

Fast jag tror du är väldigt mycket mer vänster än jag. Jag tycker inte klasskillnader är så problematiskt. Jag gillar skattesänkningar. Jag gillar inte på kvotering. Jag tycker inte om FI. Glad

Geigerzähler: Va? Varför? Liksom.. Kaniner, de är bara fluffiga och söta.

Men alla känns så ofräscha och opålitliga. Typ att dom har massa loppor på sig eller helt plötsligt biter en. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart: du har ju redan en! Rodnar

Jaaaaa, men ändå! Nyfiken. Ingen är bättre än den jag har dock. Det går inte.


   
SvaraCitera