Aviseringar
Rensa alla

Är du Harrys drömtjej?


Ämnesstartare

tihi


   
SvaraCitera

Harry:
Du är kvinna ( )

Du är mellan 15 - 29 år gammal ( )

Du är smal ( )

Du är blond ( )

Du har stora pattar ( )

Du sköter gärna all disk, matlagning, tvätt, städning m.m ( )

Du har inga problem med att passa upp mig när jag känner för det, exempelvis komma in med en öl när jag sitter framför tv:n ( )

Du ställer upp på sex när jag vill, hur jag vill och oavsett vilken tid på dygnet det är ( )

Du är ok med att jag tar hem grabbzen för efterfest om jag känner för det och givetvis ska du passa upp även på dom ( )

Du är ok med att jag knullar andra brudar vid sidan om vår relation, om jag skulle känna att jag behöver variation ( )

Du vill alltså ha en slav.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är kvinna (x)

Du är mellan 15 - 29 år gammal (x)

Du är smal (x)

Du är blond ( )

Du har stora pattar ( )

Du sköter gärna all disk, matlagning, tvätt, städning m.m ( )

Du har inga problem med att passa upp mig när jag känner för det, exempelvis komma in med en öl när jag sitter framför tv:n ( )

Du ställer upp på sex när jag vill, hur jag vill och oavsett vilken tid på dygnet det är ( )

Du är ok med att jag tar hem grabbzen för efterfest om jag känner för det och givetvis ska du passa upp även på dom ( )

Du är ok med att jag knullar andra brudar vid sidan om vår relation, om jag skulle känna att jag behöver variation ( )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aaa som du kommer hitta en blond, smal, stor pattad kvinna 


   
SvaraCitera
time
 time

Du är kvinna (x)

Du är mellan 15 - 29 år gammal (x)

Du är smal (bootylicious)

Du är blond ( )

Du har stora pattar (x)

Du sköter gärna all disk, matlagning, tvätt, städning m.m (jag sköter mitt så sköter du ditt)

Du har inga problem med att passa upp mig när jag känner för det, exempelvis komma in med en öl när jag sitter framför tv:n (om du gör samma för mig när jag kollar på fotboll eller film)

Du ställer upp på sex när jag vill, hur jag vill och oavsett vilken tid på dygnet det är (om du gör detsamma för mig)

Du är ok med att jag tar hem grabbzen för efterfest om jag känner för det och givetvis ska du passa upp även på dom (självfallet, samma gäller för dig när jag tar hem mina grabbar och mina tjejkompisar)

Du är ok med att jag knullar andra brudar vid sidan om vår relation, om jag skulle känna att jag behöver variation (ja, och du är okej med att jag ligger med andra män)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad som är "stora "pattar"" är iof subjektivt men ah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

105025.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
vad som är "stora "pattar"" är iof subjektivt men ah

Minst D-kupa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicce:
 va inte du min mamma precis? personlighetsstörning eller 

Gjorde ett könsbyte häromdagen, min kära dotter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harry:

Minst D-kupa.

ahapp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ahapp

Vad har du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harry:

Vad har du?

vilken närgången fråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Du är smal (bootylicious)

Du är blond ( )

Du har stora pattar (x)

detta förklarar allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den här trådenHjärta

S3ON:
105025.jpg

Där har vi ett bra exempel på vad jag anser vara på tok för stora pattar. Men ja, smaksak i guess. Kan dock inte vara så jättevanligt med killar/män som tycker att det där är attraktivt... eller?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är kvinna (x)

Du är mellan 15 - 29 år gammal ( )

Du är smal (x)

Du är blond ( )

Du har stora pattar ( )

Du sköter gärna all disk, matlagning, tvätt, städning m.m ( )

Du har inga problem med att passa upp mig när jag känner för det, exempelvis komma in med en öl när jag sitter framför tv:n ( )

Du ställer upp på sex när jag vill, hur jag vill och oavsett vilken tid på dygnet det är ( )

Du är ok med att jag tar hem grabbzen för efterfest om jag känner för det och givetvis ska du passa upp även på dom ( )

Du är ok med att jag knullar andra brudar vid sidan om vår relation, om jag skulle känna att jag behöver variation ( )


   
SvaraCitera