Aviseringar
Rensa alla

Är du intresserad av militär och värnplikt?


Smilen
Ämnesstartare

Har du eller är du mönstrad? Hade du viljat vara en militär på riktigt? 


   
Citera

Ville, men gick inte pga belastningsregistret.


   
SvaraCitera

Dör hellre, haha. Kommer ihåg när värnplikt infördes, var så rädd att jag skulle bli tvungen att mönstra Shockerad


   
SvaraCitera

Jag hade velat mönstra om jag hade kunnat, om jag gillat det hade jag nog varit intresserad utav att fortsätta jobba inom militären. 


   
SvaraCitera

Skulle inte kunna mönstra även om jag ville. Alla med ADHD/autism sållas automatisk bort.


   
SvaraCitera
Haien

Vill varken mönstra eller bli militär på riktigt


   
SvaraCitera

Har velat enda sen jag var liten tills varenda snubbe på min skola tydligen skulle göra det, förstörde hela grejen för mig av någon anledning. Det blev en "norm" och sånna gillar vi inteGlatt skålande


   
SvaraCitera

Vill men kan beroende på adhd 
men har gjort ungdomsluftvärnet istället o h militären skulle ha passat mig


   
SvaraCitera

Nej aldrig! Har den bästa ursäkten: jag är inte svensk medborgare. 


   
SvaraCitera

Har all respekt för militär och för dom som vill försvara vårt land mot fienden men DEFINITIVT INGET jag själv skulle vara intresserad av. Möjligtvis stå i köket och laga mat skulle intressera mig.  Mycket glad


   
SvaraCitera

Kommer att genomföra GMU när jag studerat färdigt. Tror att man kan lära sig mycket i försvaret. Gemenskap, sätta laget före jaget. 


   
SvaraCitera

Skulle eventuellt kunna tänka mig GMU eftersom jag tror det skulle vara en lärorik upplevelse, men skulle aldrig vilja jobba som militär


   
SvaraCitera