Aviseringar
Rensa alla

Är du kille och deppig? Börja ignorera tjejer!


Håller inte med, tjejer gör mig väldigt mycket lyckligare snarare


   
SvaraCitera

Jag trivs mer med killar än tjejer. När jag har lyckats rita en kille då är jag nöjd. Men jag börjar bara rita tjejer Gråter


   
SvaraCitera

hejjagvetintevadjagskaheta:
Håller inte med, tjejer gör mig väldigt mycket lyckligare snarare

same


   
SvaraCitera

hejjagvetintevadjagskaheta:
Håller inte med, tjejer gör mig väldigt mycket lyckligare snarare


   
SvaraCitera

Har aldrig snackat med en tjej självmant på det sättet i hela mitt liv, gissa hur många flickvänner jag haft


   
SvaraCitera

Det som är så kul med alla dessa MGTOWs är hur lätt de säger att de kan få tjejer men ändå väljer att göra det till sitt livs uppgift att demonisera och undvika dem. Om ni nu kan få dem så lätt borde det knappt vara något att ödsla energi på?

Det är nästan som om de vore bittra för något, om vi bara visste vad det var..


   
SvaraCitera

Torsten-Osten: Åk utomlands då! Många länder i Asien och östeuropa har fortfarande feminina tjejer som inte beter sig egotrippat och självcentrerat.

Men de ännu mer upplysta brukar säga att alla tjejer är på det viset

widediaper:

ja men det är ju så, det är bara losers/ mindre attraktiva killar som har problem med att skaffa tjejer? Om du är en snygg rik stockholmare finns det brudar du kan haffa, inga kompromisser osv. Och jag t.ex har aldrig behövt ge komplimanger 24/7 eller göra nåt stort? Jag  tycker att du generaliserar för mycket och försöker lösa "ditt" problem genom att sopa bort det under mattan dvs ignorera tjejer. Tardig

Vad försöker du säga? Försöker du göra mig avundsjuk? Torsten-Osten vänder sig specifikt till killar som inte lyckas med tjejer


   
SvaraCitera

dom e ju så fina +_+ 


   
SvaraCitera

Din kvinna:
dom e ju så fina +_+ 

Jag instämmer.


   
SvaraCitera

123fendas: Försöker du göra mig avundsjuk

du får tolka det hur du vill


   
SvaraCitera

widediaper:

du får tolka det hur du vill

Har du mycket framgång med tjejer?


   
SvaraCitera

123fendas:

Har du mycket framgång med tjejer?

vill inte påstå nåt


   
SvaraCitera

Jag är gay så då är det väll mest killar antar jag. Men har vänner som är tjejer. 


   
SvaraCitera
Cobrak

eeeeeeller så skiter man i vad samhället tycker, å skiter i å skaffa sig en partner å skiter i å ignorera människor

bra lösning va? funkar säkert skitbra


   
SvaraCitera

jag är dock hälften bög och hälften bisexuell så att ignorera tjejer för mig är helt okej lol 


   
SvaraCitera