Aviseringar
Rensa alla

Är du kvinna?


Nej inte alls Galen


   
SvaraCitera

HAHAHAH, nej verkligen inte 😛 


   
SvaraCitera

läste en text i skolan om att råttor kunde komma förbi avloppsgrejen så att de kunde hoppa ur toaletten, sen dess har jag alltid kollat innan jag sätter mig 🙁


   
SvaraCitera

sofflizz:
läste en text i skolan om att råttor kunde komma förbi avloppsgrejen så att de kunde hoppa ur toaletten, sen dess har jag alltid kollat innan jag sätter mig 🙁

Hade velat se när du sitter och klämmer, och det kommer en råtta och kryper in i stjärten på dig! Hade varit en syn det Mycket glad


   
SvaraCitera

sofflizz:
läste en text i skolan om att råttor kunde komma förbi avloppsgrejen så att de kunde hoppa ur toaletten, sen dess har jag alltid kollat innan jag sätter mig 🙁

Det är bara om man är bortrest, de kan inte ta sig fram i rören när man spolar vatten och så 🙂


   
SvaraCitera

när jag var liten trodde jag att det fanns ett monster i toanSöt 


   
SvaraCitera

Stålröven:

Hade velat se när du sitter och klämmer, och det kommer en råtta och kryper in i stjärten på dig! Hade varit en syn det Mycket glad

du kan ju alltid drömma :p

Carolineelisabeth95:

Det är bara om man är bortrest, de kan inte ta sig fram i rören när man spolar vatten och så 🙂

det hjälpte lite 🙂


   
SvaraCitera

3p5vld.jpg


   
SvaraCitera

faktiskt


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Albanien_Mats:
är det du, bell
?

RodnarRodnar Tog du det på att jag bloggar på min press? Saknar bloggarna så mycket Gråter


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

No way.


   
SvaraCitera

Är kamel, går inte på toa. Jag skiter vart jag vill.


   
SvaraCitera