Aviseringar
Rensa alla

Är du lycklig?


Ämnesstartare

Vad är lycka för dig? Vad gör dig lycklig?

Lycka för mig är när jag klarar av att vara den människa jag vill vara, och som jag vet att jag klarar av att vara. Lycka är när jag inte bryr mig om vad alla andra tycker, när jag inte låter alla andra bryta ner mig. En gång i tiden var jag lycklig. Jag ska bli de igen.
Fan, de va så längesen.. Men sen växte jag upp.


   
Citera
Ämnesstartare

fråga dig själv om du är lycklig och du upphör att vara det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej jag är inte lycklig


   
SvaraCitera

inte speciellt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

Lycka för mig är när jag klarar av att vara den människa jag vill vara, och som jag vet att jag klarar av att vara. Lycka är när jag inte bryr mig om vad alla andra tycker, när jag inte låter alla andra bryta ner mig. En gång i tiden var jag lycklig. Jag ska bli de igen.

med så klar definition på lycka lär du inte ha så stora svårigheter att kunna kalla dig det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lycka för mig är när jag känner trygghet i mig själv, att jag kan luta mig mot mig själv, lite på mig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

med så klar definition på lycka lär du inte ha så stora svårigheter att kunna kalla dig det.

Jo, de e svårt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irrelevante:

anser att lycka är en egen balkong.

Hm jo där har du en poäng. min balkong:

Image

(slutar strax innan den börjar.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lycka för mig är när jag klarar av att vara den människa jag vill vara, och som jag vet att jag klarar av att vara. Lycka är när jag bryr mig om vad alla andra tycker, när jag låter alla andra bryta ner mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är lycklig ibland, lite då och då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

när jag låter alla andra bryta ner mig.

?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

Lycka för mig är när jag klarar av att vara den människa jag vill vara, och som jag vet att jag klarar av att vara.

samma typ. just nu är jag inte lycklig om man ska gå efter endast det där men..

skitliv:

Lycka är när jag inte bryr mig om vad alla andra tycker, när jag inte låter alla andra bryta ner mig.

det klarar jag av bra och överlag skulle jag nog säga att jag är lycklig. men självklart så går det i perioder och ändrar sig från dag till dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

?[confused]

varför är du rädd för att inte vara ensam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

samma typ. just nu är jag inte lycklig om man ska gå efter endast det där men..

enhimmelskdrog:

det klarar jag av bra och överlag skulle jag nog säga att jag är lycklig. men självklart så går det i perioder och ändrar sig från dag till dag.

det låter lite motsägelsefullt? det går ju lite hand i hand ändå. du kan vara den människa du vill vara, förutsatt att du inte bryr dig alltför mkt om andra åsikter om dig, eller har jag fel?

ennie:

varför är du rädd för att inte vara ensam

nu förstår jag ingenting


   
SvaraCitera