Aviseringar
Rensa alla

Är du lycklig?


Ämnesstartare

Nintendo:

gör du något åt de då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

det låter lite motsägelsefullt? det går ju lite hand i hand ändå. du kan vara den människa du vill vara, förutsatt att du inte bryr dig alltför mkt om andra åsikter om dig, eller har jag fel?

jo men just nu är jag inte den jag vill vara, känner mig rätt värdelös osv [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jo men just nu är jag inte den jag vill vara, känner mig rätt värdelös osv

Har de varit så länge eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

Har de varit så länge eller?

njae, ett tag. men det varierar ju från dag till dag hur dålig jag känner mig typ. igår hade jag en svacka t.ex men då tänkte jag på annat så jag höll fasaden uppe så att säga. idag ska jag däremot vara duktig har jag bestämt mig för och därför känns det bättre idag. om jag däremot inte alls är duktig idag trots att jag har bestämt mig för att vara det så kommer jag ha världens svacka igen lite senare och några dagar framöver. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

gör du något åt de då?

mja, anledningen är ju att jag tänker för mycket och är för cynisk, jag tänker ju inte bli dum och naiv bara för att vara lycklig [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lycka för mig är när jag har någon att tillfredsställa och som uppskattar min närvaro.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

Lycka för mig är när jag klarar av att vara den människa jag vill vara, och som jag vet att jag klarar av att vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

känner du att du kan vara det då?

enhimmelskdrog:

idag ska jag däremot vara duktig har jag bestämt mig för och därför känns det bättre idag. om jag däremot inte alls är duktig idag trots att jag har bestämt mig för att vara det så kommer jag ha världens svacka igen lite senare och några dagar framöver.

Det hoppas jag inte, är ju bara att ta nya tag isf =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lycka för mig är när folk säger positiva saker om elr till mig. Det gör mig verkligen glad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när ja e me den ja älskar.. 🙁
och vet att han älskar mig me..


   
SvaraCitera

skitliv:

Vad är lycka för dig? Vad gör dig lycklig?

När jag vaknar på morgonen och pojken är bredvid mig och säger att han älskar mig. Då känner jag mig riktigt lycklig och behövd. 🙂[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej inte riktigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

nej inte riktigt

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, jag lider av dystymi eller något liknande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

Nej, jag lider av dystymi eller något liknande.

Okej. Men finns det inget man kan göra? gillar inte diagnoser, man styr över sina egna tankar


   
SvaraCitera