[x] du har svart/mörkbrunt halvlångt hår [x] du har gröna eller blåa ögon (bruna går även bra) [x] du är mellan 16-18 år [x] du bor i skåne [x] du är har lite mörk stil (är inte nödvändigt) [x] du är inte player
[x] du har svart/mörkbrunt halvlångt hår [x] du har gröna eller blåa ögon (bruna går även bra) [x] du är mellan 16-18 år [ ] du bor i skåne [x] du är har lite mörk stil (är inte nödvändigt) [x] du är inte player
jag har brunt aslångt hår jag har grön olik färgad ögon jag e sjuton jag skulle aldrig kunna klä mej i bara svart skulle aldrig köra me falsk spel för o såra ...
[] du har svart/mörkbrunt halvlångt hår [x] du har gröna eller blåa ögon (bruna går även bra) [x] du är mellan 16-18 år [] du bor i skåne [x] du är har lite mörk stil (är inte nödvändigt) [x] du är inte player
[x] du har svart/mörkbrunt halvlångt hår [x] du har gröna eller blåa ögon (bruna går även bra) [x] du är mellan 16-18 år [-] du bor i skåne ( Linköping ) [x] du är har lite mörk stil (är inte nödvändigt) [-] du är inte player ( det är jag ibland. )
[/] du har svart/mörkbrunt halvlångt hår [x] du har gröna eller blåa ögon (bruna går även bra) [x] du är mellan 16-18 år [ ] du bor i skåne [x] du är har lite mörk stil (är inte nödvändigt) [x] du är inte player
[x] du har svart/mörkbrunt halvlångt hår (hellångt) [x] du har gröna eller blåa ögon (bruna går även bra) [ ] du är mellan 16-18 år [ ] du bor i skåne [x] du är har lite mörk stil (är inte nödvändigt) [x] du är inte player
[ ] du har svart/mörkbrunt halvlångt hår [x] du har gröna eller blåa ögon (bruna går även bra) [x] du är mellan 16-18 år [ ] du bor i skåne [x] du är har lite mörk stil (är inte nödvändigt) [ ] du är inte player
[ ] du har svart/mörkbrunt halvlångt hår [X] du har gröna eller blåa ögon (bruna går även bra) [ ] du är mellan 16-18 år [ ] du bor i skåne [ ] du är har lite mörk stil (är inte nödvändigt) [X] du är inte player
[x] du har svart/mörkbrunt halvlångt hår [x] du har gröna eller blåa ögon (bruna går även bra) [x] du är mellan 16-18 år [ ] du bor i skåne [x] du är har lite mörk stil (är inte nödvändigt) [x] du är inte player
[ ] du har svart/mörkbrunt halvlångt hår [x] du har gröna eller blåa ögon (bruna går även bra) [x] du är mellan 16-18 år [x] du bor i skåne [/] du är har lite mörk stil (är inte nödvändigt) [x] du är inte player
[x] du har svart/mörkbrunt halvlångt hår [x] du har gröna eller blåa ögon (bruna går även bra) [ ] du är mellan 16-18 år [ ] du bor i skåne [ ] du är har lite mörk stil (är inte nödvändigt) [ ] du är inte player
[ ] du har svart/mörkbrunt halvlångt hår [x] du har gröna eller blåa ögon (bruna går även bra) [x] du är mellan 16-18 år [x] du bor i skåne [x] du är har lite mörk stil (är inte nödvändigt) [x] du är inte player
[x] du har svart/mörkbrunt halvlångt hår [x] du har gröna eller blåa ögon (bruna går även bra) [] du är mellan 16-18 år [] du bor i skåne [?] du är har lite mörk stil (är inte nödvändigt) [x] du är inte player
Du hade i princip inga krav, och ändå misslyckas jag
[] du har svart/mörkbrunt halvlångt hår [] du har gröna eller blåa ögon (bruna går även bra) [] du är mellan 16-18 år [x] du bor i skåne [] du är har lite mörk stil (är inte nödvändigt) [] du är inte player