Aviseringar
Rensa alla

Är du min drömkille?


Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Inga kriminella hamnar i fängelse bara noobs... Troll much? xD

Haha så vadå. Är man inte kriminell bara för att man hamnar i fängelse? Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:

Tack. Man får ju hålla tummarna iallafall.

Är det du på bilden? Rullar ögonen

Ja, det är jag. Hurså?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAzzbruden:

Ja, det är jag. Hurså?

Det är ju bara det att jag vet vem tjejen på din bild är. Det är en hyfsat välkänd modell.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:

Det är ju bara det att jag vet vem tjejen på din bild är. Det är en hyfsat välkänd modell.. 

Speciellt välkänd vet jag inte om jag är, men har gjort några modelljobb back in the days.


   
SvaraCitera

Varför vill du ha en sån kille?


   
SvaraCitera

Troll...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAzzbruden:

Speciellt välkänd vet jag inte om jag är, men har gjort några modelljobb back in the days.

Aha, enligt wikipedia har du modellat sedan du var 13. 🙂
Har du kunnat svenska länge och så? Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAzzbruden:

Haha så vadå. Är man inte kriminell bara för att man hamnar i fängelse? Mycket glad

Varför ser du djurplågeri som något plus? Har redan blivit bannad för jag uttrycker mina åsikter här flera gånger så tänker inte det nu.


   
SvaraCitera

När jag tänker efter kan jag nog sträcka mig till "Du slår mig om du anser det vara nödvändigt", men bara för dig. 


   
SvaraCitera

0. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[ ] Du är grovt kriminell.
[ ] Du har suttit i fängelse för minst 1 av följande brott: misshandel, mord, våldtäkt, mordbrand, djurplågeri (pluspoäng om brottet bedömts vara grovt)
[ ] Du tar dig gärna an rollen som min livvakt på stan och slår ner alla som tittar på mig med en attraherande blick.
[ ] Du slår mig om du anser det vara nödvändigt.
[ ] Du är otrogen.
[ ] Du tillåter inte mig att prata med andra killar.
[ ] Du har stora muskler.
[ ] Du är alkoholist.
[/] Du knarkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAzzbruden:

Ja, det är jag. Hurså?

Don't think so du, det är Alexis Ren. Om inte hon har börjat lära sig svenska och hänga på ungdomar.se ofc Galen BTW om du vill ha seriösa svar borde du ha seriösa frågor, bara ett tips


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera

[ ] Du är grovt kriminell.
[ ] Du har suttit i fängelse för minst 1 av följande brott: misshandel, mord, våldtäkt, mordbrand, djurplågeri (pluspoäng om brottet bedömts vara grovt)
[ ] Du tar dig gärna an rollen som min livvakt på stan och slår ner alla som tittar på mig med en attraherande blick.
[ ] Du slår mig om du anser det vara nödvändigt.
[ ] Du är otrogen.
[ ] Du tillåter inte mig att prata med andra killar.
[ ] Du har stora muskler.
[/] Du är alkoholist.
[/] Du knarkar.


   
SvaraCitera

BadAzzbruden: Nice, bäst hittills.

Ja det är ett troll.


   
SvaraCitera