Aviseringar
Rensa alla

Är du min drömkvinna?


Ämnesstartare

Hivkanin_med_AK47:

I annat fall så är det direkt diskriminering och maktmissbruk. Något som bör ses som grova missbruk från moderatorernas sida.

Moderatorerna kom överens om att det har gått överstyr med dessa trådar och kom överens om att alla nya trådar (t.ex. din tråd) efter de bestämmelserna kommer att låsas.

Det är inte en moderator som missbrukar något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Moderatorerna kom överens om att det har gått överstyr med dessa trådar och kom överens om att alla nya trådar (t.ex. din tråd) efter de bestämmelserna kommer att låsas.

Gäller de även dem jobbiga kontaktannons liknande trådarna ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Gäller de även dem jobbiga kontaktannons liknande trådarna ?

Kontaktannonsliknande trådar? Vilka syftar du på nu? Kontaktannonser har ju aldrig varit tillåtna här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Kontaktannonsliknande trådar? Vilka syftar du på nu? Kontaktannonser har ju aldrig varit tillåtna här.

Syftade på sådana trådar typ. http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=250082&page=1#9297880

Du kanske inte anser de som kontakt annons men jag har sätt många trådar som punkttar upp fördelar med om själva tråd-skaparen och han/hon vill ha bekräftelse på om dem duger som en flickvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[x] Du kan laga mat
[x] Du kan städa (fast det är inte som om jag gör det utan mutor)
[/] Du kan ta hand om barn
[] Du håller käft när man ber dig
[] Du ställer alltid upp på sex (kanske. beror på vem som frågar.)
[x] Du är inte blond
[x] Du är inte anorektisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[x] Du kan laga mat
[] Du kan städa
[] Du kan ta hand om barn
[] Du håller käft när man ber dig
[] Du ställer alltid upp på sex
[x] Du är inte blond
[x] Du är inte anorektisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Moderatorerna kom överens om att det har gått överstyr med dessa trådar och kom överens om att alla nya trådar (t.ex. din tråd) efter de bestämmelserna kommer att låsas.

Ni kanske borde informera om det ordentligt isåfall så att man vet om det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Du kanske inte anser de som kontakt annons men jag har sätt många trådar som punkttar upp fördelar med om själva tråd-skaparen och han/hon vill ha bekräftelse på om dem duger som en flickvän.

Njaa, jag har faktiskt inte tänkt på dem som det, men relationsdelen är inte ett område jag har någon power i.

Jag har mest sett det som bekräftelsetrådar än kontaktannonser själv iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Njaa, jag har faktiskt inte tänkt på dem som det, men relationsdelen är inte ett område jag har någon power i.

Jag har mest sett det som bekräftelsetrådar än kontaktannonser själv iaf.

"Bekräftelse " av denna sort är inte direkt okej för de går ju inte svara på deras personliga problem när de bara nämner positiva saker.
Och varför skall killen i tråden som jag länka till nämna han bor i Stockholm då? sjukt onödigt!
Och det här? http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=250193


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

"Bekräftelse " av denna sort är inte direkt okej för de går ju inte svara på deras personliga problem när de bara nämner positiva saker.

Du har lagt ned mycket med tid på de trådarna än jag har verkar det som, jag är enbart moderator på ett fåtal ställen och i klotter och relationsforumet är jag som en vanlig medlem, det där var min åsikt och du hade en annan.

Jag gillar inte de trådarna och nu när du skickat länkarna så ser jag att det har gått överstyr med dem med, som sagt tidigare så har jag inte precis letat efter dem eller tänkt på dem.

Varför har du inte anmält / berättat din åsikt tidigare för? Du verkar ju ha starka åsikter om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Varför har du inte anmält / berättat din åsikt tidigare för? Du verkar ju ha starka åsikter om det.

Jag har alltid tänkt att moderatorerna gör sitt egna jobb själva och att anmälningarna främst är till för när de sker juridiska brott som exempelvis Olaga hot och hets mot folkgrupp. Måhända jag misstolkade syftet av anmälningarna.

Nu när ändå ämnet togs upp så passade jag på att säga vad jag tyckte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Jag har alltid tänkt att moderatorerna gör sitt egna jobb själva

Du hade ju en väldigt stark åsikt det var mest det jag tänkte på.

cannabis:

Måhända jag misstolkade syftet av anmälningarna.

Jo det jag menade med /berättat, åh borde gå och lägga mig. :/

Om du tycker att det är jobbigt med de trådarna så bryr vi oss, jag bryr mig iaf om era åsikter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Om du tycker att det är jobbigt med de trådarna så bryr vi oss, jag bryr mig iaf om era åsikter.

Skall man skriva pm om sina åsikter eller hur är de tänkt ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[x] Du kan laga mat
[x] Du kan städa
[x] Du kan ta hand om barn
[] Du håller käft när man ber dig
[x] Du ställer alltid upp på sex -[blush][wink]
[] Du är inte blond
[x] Du är inte anorektisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[/] Du kan laga mat
[x] Du kan städa
[x] Du kan ta hand om barn
[] Du håller käft när man ber dig
[] Du ställer alltid upp på sex
[x] Du är inte blond
[x] Du är inte anorektisk

[wink][crazy]


   
SvaraCitera