Aviseringar
Rensa alla

Är du min drömprins? Detta är den perfekte killen:


Ämnesstartare

Yttre manliga attribut:
hans ansikte ska följa Det Gyllene Snittet:
Image"-mallen (eftersom mitt gör det!). Ha perfekt vitt leende, Stora ohåriga smått ådriga händer, frisk andedräkt, lagom kort hår runt 5cm. Lång hals, lång kropp, relativt smal eller vältränad, ej ultrasuperbiff. Han ska inte ha skägg, mustasch, eller hår på bringan/ryggen/rumpan, därnere ska det vara trimmat, rakat eller vaxat. Han ska vara solbrun och helst brunhårig.

Klädstil:
avslappnad, cool, stylish, helst inte för mörk utan mer kulör. Gärna ett tufft smycke eller två och märkeskläder då de oftast har skarp design men det är inget måste!

Insidans egenskaper:
intelligent, dominant, inte mansgris, schysst, utåtriktad, lite pedant, cool, aktiv, trevlig, ha självdistans & humor. Han ska INTE håna/förnedra/göra narr eller vara sjukligt mycket ironisk - utan precis lagom. Han ska kunna kommunicera rakt och jag ska slippa oroa mig för att han kan vara otrogen vilket han bevisar genom att överraska mig med små saker/planer/aktiviteter då och då som visar att han bara vill ha mig. Samtidigt som vi ska ägna tid åt annat (vänner/passioner/yrken) så måste vi kunna kompensera varandras sidor, så att båda växer som personer och inte kan få nog av varandra!

Övrigt:
Mellan 19-23 år, bo i Sthlm. Han bör vara teknisk/händig då jag själv är svag på den fronten (desto bättre på handarbeten: sy, tillverka, laga mat etc.) Han MÅSTE vara helt fri från genetiska sjukdomar, vara intresserad av högre utbildning, ha god parfym och gilla resor. Gärna körkort och egen lägenhet men det är inget måste alls. Ekonomi: kvittar, så länge han inte är kriminell/pank. Han får inte: vara våldsam, ha tatueringar/piercnings (högst ett par i så fall), röka, snusa eller missbruka något annat (än "träning" med mig 😉

Avslutningsvis:
Som ni förstår så får ni ta inlägget med en nypa salt eftersom det jag skrivit kan uppröra folk, dels för att jag har så höga krav och dels innerst inne hos dem för att de själva inte kan uppfylla denna perfektion. Jag har full förståelse, tro mig, men det hindrar mig inte ifrån att lägga upp detta.

En kille som följer beskrivningen till punkt och pricka ovan finns nog inte (även om jag träffat dem som varit rätt nära), men jag förväntar mig inte att någon här på UM ska komma i närheten av mina "krav". Jag ser det här bara som en kul grej. Roligt om någon kan känna igen sig... eller kan hålla med om att detta är beskrivningen på den 'perfekte killen'.
hej.


   
Citera
Ämnesetiketter

Ceksi:

"kontaktannons".

Förbjudet [surprised]


   
SvaraCitera

Ceksi:

och hålla med om att detta är beskrivningen av den perfekte killen?

Absolut inte, jag tycker det låter som en snobbig fjant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Absolut inte, jag tycker det låter som en snobbig fjant.

haha vad bra!


   
SvaraCitera

Finns ju utseendemässigt "perfekt" för tjejer också (matematiskt sett) och jag tycker de ser så jäkla tråkiga ut!
"Perfekt" är så jävla tråkigt. Spelar ingen roll vad det gäller; musik, prylar eller människor.
Sådant där är för övrigt det mest oromantiska som finns och sådana där tjejer är det läskigaste som finns. Slutar inte bra...


   
SvaraCitera

Hyfsat häftigt egentligen, det absolut enda som passar in på mig här är några av insidans egenskaper, såsom trevlig, aktiv etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Finns ju utseendemässigt "perfekt" för tjejer också (matematiskt sett) och jag tycker de ser så jäkla tråkiga ut!
"Perfekt" är så jävla tråkigt. Spelar ingen roll vad det gäller; musik, prylar eller människor.

HAHAHA, men come on. Du själv måste ju vara faaar from perfect om du sitter och säger att perfekt är "så jävla tråkigt, så jäkla tråkigt". Din avatar är perfekt, där fick du.

Myksa:

Sådant där är för övrigt det mest oromantiska som finns och sådana där tjejer är det läskigaste som finns. Slutar inte bra...

...tycker/tror jag iaf.

Varför är det det läskigaste? Det här är ju ett form av ironiskt inlägg som ska låta seriöst (för ingen skulle ju ta det allvarligt oavsett vad...) Men säg vad du vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Hyfsat häftigt egentligen, det absolut enda som passar in på mig här är några av insidans egenskaper, såsom trevlig, aktiv etc.

[y] there you go... Now, feel great!


   
SvaraCitera

Ceksi:

Now, feel great!

Varför det? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Varför det?

för du uppfyllde några av mina kriterier


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

"Perfekt" är så jävla tråkigt. Spelar ingen roll vad det gäller; musik, prylar eller människor.

[love]


   
SvaraCitera

Ceksi:

Klädstil:
avslappnad

Ceksi:

Insidans egenskaper:
intelligent, dominant, inte mansgris, schysst, utåtriktad

Ceksi:

aktiv, trevlig, ha självdistans & humor

Ceksi:

Övrigt:
Mellan 19-23 år

Ceksi:

inte är kriminell/pank

Ceksi:

inte: vara våldsam, ha tatueringar/piercnings (högst ett par i så fall), röka, snusa eller missbruka

Så din drömpojke är min pojkvän [n]


   
SvaraCitera

Ceksi:

för du uppfyllde några av mina kriterier

Det gör dom flesta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Så din drömpojke är min pojkvän

Men lilla Nintendo, det var ju inte som att du räknade upp ALLA egenskaper jag skrivit.
Snacka om att ta åt sig.
Men visst, om han är din pojkvän och du är säker på det så förstår jag att du gör en ledsen min [n] eftersom du verkar känna dig hotad.

majkie2:

Det gör dom flesta.

nej, det gör dom inte.


   
SvaraCitera

Här é jag. [confused]


   
SvaraCitera