Aviseringar
Rensa alla

Är du min framtida romans? 2.0


Ämnesstartare

Blev också sugen på att göra en lite uppdaterad version.

[] Du är en manlig man
[] Jag har det som måste finnas hos en människa för att du ska kunna vara tillsammans med denna
[] Du tror att du skulle kunna umgås med mig en längre period utan att tröttna
[] Du ger mig den egentid jag behöver
[] Du har något speciellt område du kan gräva ned dig i riktigt ordentligt, något nörderi:igt (skriv vad)
[] Du kan tänka dig att göra friluftsaktiga grejer med mig (typ tälta, cykla i skogen, vandra, paddla osv)
[] Att knappt röra på sig på en hel dag är helt okej ibland, trots att man är frisk
[] Du har inget emot att massera mig
[] Att umgås under tysnad kan vara lika trevligt som att ha något att prata om
[] Trots att jag inte har något emot att städa och dona tänker du inte ta för givet/förvänta dig att jag alltid gör det
[] Du har körkort
[] Du har bil
[] Om du håller på med något kan du sitta och muttra om det du håller på med, typ "hm nu ska vi se" eller "vafan gör man med den här då?" osv. Typ småprata för dig själv (det är charmigt och kul att lyssna på okej)
[] Du spelar piano
[] Du har inget emot lite större hundar
[] Om du är hemma hos någon brukar du i regel känna dig rätt bekväm och inte svansa runt den enda människan du känner
[] Du kan ta för dig och säga vad du tycker istället för att försöka vara sådär "åh men det är lugnt, det spelar ingen roll, vi kan göra precis som du vill gullesnurran" vad det än gäller
[] Du kan vara riktigt mysig när andan faller på
[] Det är okej att vi spenderar mer tid hemma hos dig än hos mig, iaf till en början
[] Du är inte kortare än mig (är 168 cm)
[] Du är en sån som kan ta tag i situationen om jag blir jättenervös och inte tar så många initiativ de första gångerna vi ses..
[] ..alt. tycker att det är okej för jag är bra ändå/du kan ge mig en andra chans
[] Du behöver inte vara särskilt snygg för din personlighet är alldeles förträfflig
[] Skogen är typ den allra bästa platsen utomhus
[] Det är okej att man låter sitt dåliga humör gå ut över andra så länge men ber om ursäkt i efterhand ([blush])
[] Du har lätt för att ge komplimanger

[] Extrapoäng ett
[] Extrapoäng två
[] Extrapoäng tre


   
Citera
Ämnesstartare

[[sad]] Du är en manlig man
[[sad]] Jag har det som måste finnas hos en människa för att du ska kunna vara tillsammans med denna
[X] Du tror att du skulle kunna umgås med mig en längre period utan att tröttna
[X] Du ger mig den egentid jag behöver
[X] Du har något speciellt område du kan gräva ned dig i riktigt ordentligt, något nörderi:igt (skriv vad)
[X] Du kan tänka dig att göra friluftsaktiga grejer med mig (typ tälta, cykla i skogen, vandra, paddla osv)
[X] Att knappt röra på sig på en hel dag är helt okej ibland, trots att man är frisk
[X] Du har inget emot att massera mig
[X] Att umgås under tysnad kan vara lika trevligt som att ha något att prata om
[X] Trots att jag inte har något emot att städa och dona tänker du inte ta för givet/förvänta dig att jag alltid gör det
[] Du har körkort
[] Du har bil
[/] Om du håller på med något kan du sitta och muttra om det du håller på med, typ "hm nu ska vi se" eller "vafan gör man med den här då?" osv. Typ småprata för dig själv (det är charmigt och kul att lyssna på okej)
[] Du spelar piano
[X] Du har inget emot lite större hundar
[] Om du är hemma hos någon brukar du i regel känna dig rätt bekväm och inte svansa runt den enda människan du känner
[X] Du kan ta för dig och säga vad du tycker istället för att försöka vara sådär "åh men det är lugnt, det spelar ingen roll, vi kan göra precis som du vill gullesnurran" vad det än gäller
[X] Du kan vara riktigt mysig när andan faller på
[X] Det är okej att vi spenderar mer tid hemma hos dig än hos mig, iaf till en början
[X] Du är inte kortare än mig (är 168 cm)
[X] Du är en sån som kan ta tag i situationen om jag blir jättenervös och inte tar så många initiativ de första gångerna vi ses..
[X] ..alt. tycker att det är okej för jag är bra ändå/du kan ge mig en andra chans
[/] Du behöver inte vara särskilt snygg för din personlighet är alldeles förträfflig
[/] Skogen är typ den allra bästa platsen utomhus
[/] Det är okej att man låter sitt dåliga humör gå ut över andra så länge men ber om ursäkt i efterhand ([blush])
[X] Du har lätt för att ge komplimanger

I ett annat liv blire du å jag, nubban!


   
SvaraCitera

[] Du är en manlig man
[?] Jag har det som måste finnas hos en människa för att du ska kunna vara tillsammans med denna
[?] Du tror att du skulle kunna umgås med mig en längre period utan att tröttna
[x] Du ger mig den egentid jag behöver
[musik] Du har något speciellt område du kan gräva ned dig i riktigt ordentligt, något nörderi:igt (skriv vad)
[x] Du kan tänka dig att göra friluftsaktiga grejer med mig (typ tälta, cykla i skogen, vandra, paddla osv)
[x] Att knappt röra på sig på en hel dag är helt okej ibland, trots att man är frisk
[x] Du har inget emot att massera mig
[xxxxxx] Att umgås under tysnad kan vara lika trevligt som att ha något att prata om
x[] Trots att jag inte har något emot att städa och dona tänker du inte ta för givet/förvänta dig att jag alltid gör det
[] Du har körkort
[] Du har bil
[x] Om du håller på med något kan du sitta och muttra om det du håller på med, typ "hm nu ska vi se" eller "vafan gör man med den här då?" osv. Typ småprata för dig själv (det är charmigt och kul att lyssna på okej)
[x] Du spelar piano
[x] Du har inget emot lite större hundar
[] Om du är hemma hos någon brukar du i regel känna dig rätt bekväm och inte svansa runt den enda människan du känner
[x] Du kan ta för dig och säga vad du tycker istället för att försöka vara sådär "åh men det är lugnt, det spelar ingen roll, vi kan göra precis som du vill gullesnurran" vad det än gäller
[x] Du kan vara riktigt mysig när andan faller på
[] Det är okej att vi spenderar mer tid hemma hos dig än hos mig, iaf till en början
[x] Du är inte kortare än mig (är 168 cm)
[x] Du är en sån som kan ta tag i situationen om jag blir jättenervös och inte tar så många initiativ de första gångerna vi ses..
[x] ..alt. tycker att det är okej för jag är bra ändå/du kan ge mig en andra chans
[x] Du behöver inte vara särskilt snygg för din personlighet är alldeles förträfflig
[x] Skogen är typ den allra bästa platsen utomhus
[] Det är okej att man låter sitt dåliga humör gå ut över andra så länge men ber om ursäkt i efterhand ()
[x] Du har lätt för att ge komplimanger

[swag] Extrapoäng ett
[yolo] Extrapoäng två
[blazeweed] Extrapoäng tre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[ ] Du är en manlig man
[ ] Jag har det som måste finnas hos en människa för att du ska kunna vara tillsammans med denna
[x] Du tror att du skulle kunna umgås med mig en längre period utan att tröttna
[x] Du ger mig den egentid jag behöver
[x] Du har något speciellt område du kan gräva ned dig i riktigt ordentligt, något nörderi:igt ()
[x] Du kan tänka dig att göra friluftsaktiga grejer med mig (typ tälta, cykla i skogen, vandra, paddla osv)
[x] Att knappt röra på sig på en hel dag är helt okej ibland, trots att man är frisk
[x] Du har inget emot att massera mig
[x] Att umgås under tysnad kan vara lika trevligt som att ha något att prata om
[x] Trots att jag inte har något emot att städa och dona tänker du inte ta för givet/förvänta dig att jag alltid gör det
[ ] Du har körkort
[ ] Du har bil
[x] Om du håller på med något kan du sitta och muttra om det du håller på med, typ "hm nu ska vi se" eller "vafan gör man med den här då?" osv. Typ småprata för dig själv (det är charmigt och kul att lyssna på okej)
[ ] Du spelar piano
[x] Du har inget emot lite större hundar
[x] Om du är hemma hos någon brukar du i regel känna dig rätt bekväm och inte svansa runt den enda människan du känner
[x] Du kan ta för dig och säga vad du tycker istället för att försöka vara sådär "åh men det är lugnt, det spelar ingen roll, vi kan göra precis som du vill gullesnurran" vad det än gäller
[x] Du kan vara riktigt mysig när andan faller på
[x] Det är okej att vi spenderar mer tid hemma hos dig än hos mig, iaf till en början
[x] Du är inte kortare än mig (är 168 cm)
[x] Du är en sån som kan ta tag i situationen om jag blir jättenervös och inte tar så många initiativ de första gångerna vi ses..
[x] ..alt. tycker att det är okej för jag är bra ändå/du kan ge mig en andra chans
[ ] Du behöver inte vara särskilt snygg för din personlighet är alldeles förträfflig
[x] Skogen är typ den allra bästa platsen utomhus
[x] Det är okej att man låter sitt dåliga humör gå ut över andra så länge men ber om ursäkt i efterhand ([blush])
[x] kan skriva rara postit-lappar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[x] Du är en manlig man
[x] Jag har det som måste finnas hos en människa för att du ska kunna vara tillsammans med denna
[x] Du tror att du skulle kunna umgås med mig en längre period utan att tröttna
[x] Du ger mig den egentid jag behöver
[x, businessman[wink]] Du har något speciellt område du kan gräva ned dig i riktigt ordentligt, något nörderi:igt (skriv vad)
[] Du kan tänka dig att göra friluftsaktiga grejer med mig (typ tälta, cykla i skogen, vandra, paddla osv)
[x] Att knappt röra på sig på en hel dag är helt okej ibland, trots att man är frisk
[x] Du har inget emot att massera mig
[/] Att umgås under tysnad kan vara lika trevligt som att ha något att prata om
[x, jag ärlskar att städa] Trots att jag inte har något emot att städa och dona tänker du inte ta för givet/förvänta dig att jag alltid gör det
[x] Du har körkort
[/, typ] Du har bil
[] Om du håller på med något kan du sitta och muttra om det du håller på med, typ "hm nu ska vi se" eller "vafan gör man med den här då?" osv. Typ småprata för dig själv (det är charmigt och kul att lyssna på okej)
[] Du spelar piano
[] Du har inget emot lite större hundar
[x] Om du är hemma hos någon brukar du i regel känna dig rätt bekväm och inte svansa runt den enda människan du känner
[x] Du kan ta för dig och säga vad du tycker istället för att försöka vara sådär "åh men det är lugnt, det spelar ingen roll, vi kan göra precis som du vill gullesnurran" vad det än gäller
[x] Du kan vara riktigt mysig när andan faller på
[x] Det är okej att vi spenderar mer tid hemma hos dig än hos mig, iaf till en början
[x] Du är inte kortare än mig (är 168 cm)
[x] Du är en sån som kan ta tag i situationen om jag blir jättenervös och inte tar så många initiativ de första gångerna vi ses..
[x] ..alt. tycker att det är okej för jag är bra ändå/du kan ge mig en andra chans
[/] Du behöver inte vara särskilt snygg för din personlighet är alldeles förträfflig
[] Skogen är typ den allra bästa platsen utomhus
[] Det är okej att man låter sitt dåliga humör gå ut över andra så länge men ber om ursäkt i efterhand ()
[] Du har lätt för att ge komplimanger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

definiera "manlig man"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[[cool]] Du är en manlig man
[x] Jag har det som måste finnas hos en människa för att du ska kunna vara tillsammans med denna
[x] Du tror att du skulle kunna umgås med mig en längre period utan att tröttna
[X] Du ger mig den egentid jag behöver
[x finns en massa ju] Du har något speciellt område du kan gräva ned dig i riktigt ordentligt, något nörderi:igt (skriv vad)
[lätt] Du kan tänka dig att göra friluftsaktiga grejer med mig (typ tälta, cykla i skogen, vandra, paddla osv)
[x] Att knappt röra på sig på en hel dag är helt okej ibland, trots att man är frisk
[x] Du har inget emot att massera mig
[] Att umgås under tysnad kan vara lika trevligt som att ha något att prata om
[x] Trots att jag inte har något emot att städa och dona tänker du inte ta för givet/förvänta dig att jag alltid gör det
[x] Du har körkort
[x] Du har bil
[mest svordomar och rasistiska anklagelser mot tillverkare av x] Om du håller på med något kan du sitta och muttra om det du håller på med, typ "hm nu ska vi se" eller "vafan gör man med den här då?" osv. Typ småprata för dig själv (det är charmigt och kul att lyssna på okej)
[] Du spelar piano
[x] Du har inget emot lite större hundar
[/] Om du är hemma hos någon brukar du i regel känna dig rätt bekväm och inte svansa runt den enda människan du känner
[x] Du kan ta för dig och säga vad du tycker istället för att försöka vara sådär "åh men det är lugnt, det spelar ingen roll, vi kan göra precis som du vill gullesnurran" vad det än gäller
[är väl subjektivt] Du kan vara riktigt mysig när andan faller på
[/] Det är okej att vi spenderar mer tid hemma hos dig än hos mig, iaf till en början
[x] Du är inte kortare än mig (är 168 cm)
[/] Du är en sån som kan ta tag i situationen om jag blir jättenervös och inte tar så många initiativ de första gångerna vi ses..
[x] ..alt. tycker att det är okej för jag är bra ändå/du kan ge mig en andra chans
[ja för fan, utöver det där med ödmjukhet] Du behöver inte vara särskilt snygg för din personlighet är alldeles förträfflig
[xxxxxx] Skogen är typ den allra bästa platsen utomhus
[/] Det är okej att man låter sitt dåliga humör gå ut över andra så länge men ber om ursäkt i efterhand ()
[/] Du har lätt för att ge komplimanger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[xx] Du är en manlig man
[?] Jag har det som måste finnas hos en människa för att du ska kunna vara tillsammans med denna
[x] Du tror att du skulle kunna umgås med mig en längre period utan att tröttna
[x] Du ger mig den egentid jag behöver
[x] Du har något speciellt område du kan gräva ned dig i riktigt ordentligt, något nörderi:igt (skriv vad: musik/estoterik)
[] Du kan tänka dig att göra friluftsaktiga grejer med mig (typ tälta, cykla i skogen, vandra, paddla osv)
[x] Att knappt röra på sig på en hel dag är helt okej ibland, trots att man är frisk
[x] Du har inget emot att massera mig
[x] Att umgås under tysnad kan vara lika trevligt som att ha något att prata om
[x] Trots att jag inte har något emot att städa och dona tänker du inte ta för givet/förvänta dig att jag alltid gör det
[] Du har körkort
[] Du har bil
[x] Om du håller på med något kan du sitta och muttra om det du håller på med, typ "hm nu ska vi se" eller "vafan gör man med den här då?" osv. Typ småprata för dig själv (det är charmigt och kul att lyssna på okej)
[x] Du spelar piano
[x] Du har inget emot lite större hundar
[] Om du är hemma hos någon brukar du i regel känna dig rätt bekväm och inte svansa runt den enda människan du känner
[x] Du kan ta för dig och säga vad du tycker istället för att försöka vara sådär "åh men det är lugnt, det spelar ingen roll, vi kan göra precis som du vill gullesnurran" vad det än gäller
[x] Du kan vara riktigt mysig när andan faller på
[x] Det är okej att vi spenderar mer tid hemma hos dig än hos mig, iaf till en början
[x] Du är inte kortare än mig (är 168 cm)
[x] Du är en sån som kan ta tag i situationen om jag blir jättenervös och inte tar så många initiativ de första gångerna vi ses..
[x] ..alt. tycker att det är okej för jag är bra ändå/du kan ge mig en andra chans
[x] Du behöver inte vara särskilt snygg för din personlighet är alldeles förträfflig
[x] Skogen är typ den allra bästa platsen utomhus
[x] Det är okej att man låter sitt dåliga humör gå ut över andra så länge men ber om ursäkt i efterhand ([blush])
[x] Du har lätt för att ge komplimanger

[x] awesome
[x] cool
[x] skägg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

[ ] Jag har det som måste finnas hos en människa för att du ska kunna vara tillsammans med denna

vad kräver du [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vad kräver du

En förståelse för att svaret på en fråga kan vara "bra" (eller alternativt outvecklat svar) och att det inte förväntas mer än så. Samt att en motfråga i nio av tio fall kommer utebli. Räknar inte med att någon har detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[] Du är en manlig man
[/] Jag har det som måste finnas hos en människa för att du ska kunna vara tillsammans med denna
[] Du tror att du skulle kunna umgås med mig en längre period utan att tröttna
[X] Du ger mig den egentid jag behöver
[] Du har något speciellt område du kan gräva ned dig i riktigt ordentligt, något nörderi:igt (skriv vad)
[XX] Du kan tänka dig att göra friluftsaktiga grejer med mig (typ tälta, cykla i skogen, vandra, paddla osv)
[X] Att knappt röra på sig på en hel dag är helt okej ibland, trots att man är frisk
[X] Du har inget emot att massera mig
[X] Att umgås under tysnad kan vara lika trevligt som att ha något att prata om
[X] Trots att jag inte har något emot att städa och dona tänker du inte ta för givet/förvänta dig att jag alltid gör det
[] Du har körkort
[] Du har bil
[] Om du håller på med något kan du sitta och muttra om det du håller på med, typ "hm nu ska vi se" eller "vafan gör man med den här då?" osv. Typ småprata för dig själv (det är charmigt och kul att lyssna på okej)
[] Du spelar piano
[] Du har inget emot lite större hundar
[] Om du är hemma hos någon brukar du i regel känna dig rätt bekväm och inte svansa runt den enda människan du känner
[/] Du kan ta för dig och säga vad du tycker istället för att försöka vara sådär "åh men det är lugnt, det spelar ingen roll, vi kan göra precis som du vill gullesnurran" vad det än gäller
[?] Du kan vara riktigt mysig när andan faller på
[/] Det är okej att vi spenderar mer tid hemma hos dig än hos mig, iaf till en början
[X] Du är inte kortare än mig (är 168 cm)
[/] Du är en sån som kan ta tag i situationen om jag blir jättenervös och inte tar så många initiativ de första gångerna vi ses..
[X] ..alt. tycker att det är okej för jag är bra ändå/du kan ge mig en andra chans
[] Du behöver inte vara särskilt snygg för din personlighet är alldeles förträfflig
[X] Skogen är typ den allra bästa platsen utomhus
[Nej, hata] Det är okej att man låter sitt dåliga humör gå ut över andra så länge men ber om ursäkt i efterhand ([blush])
[] Du har lätt för att ge komplimanger

Idealet, med andra ord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[x] Du är en manlig man
[x] Jag har det som måste finnas hos en människa för att du ska kunna vara tillsammans med denna
[x] Du tror att du skulle kunna umgås med mig en längre period utan att tröttna
[x] Du ger mig den egentid jag behöver
[x] Du har något speciellt område du kan gräva ned dig i riktigt ordentligt, något nörderi:igt (Leksand + övrig sport)
[xx] Du kan tänka dig att göra friluftsaktiga grejer med mig (typ tälta, cykla i skogen, vandra, paddla osv)
[x] Att knappt röra på sig på en hel dag är helt okej ibland, trots att man är frisk
[x] Du har inget emot att massera mig
[x] Att umgås under tysnad kan vara lika trevligt som att ha något att prata om
[x] Trots att jag inte har något emot att städa och dona tänker du inte ta för givet/förvänta dig att jag alltid gör det
[] Du har körkort
[] Du har bil
[xxxxx] Om du håller på med något kan du sitta och muttra om det du håller på med, typ "hm nu ska vi se" eller "vafan gör man med den här då?" osv. Typ småprata för dig själv (det är charmigt och kul att lyssna på okej)
[] Du spelar piano
[/] Du har inget emot lite större hundar
[x] Om du är hemma hos någon brukar du i regel känna dig rätt bekväm och inte svansa runt den enda människan du känner
[x] Du kan ta för dig och säga vad du tycker istället för att försöka vara sådär "åh men det är lugnt, det spelar ingen roll, vi kan göra precis som du vill gullesnurran" vad det än gäller
[x] Du kan vara riktigt mysig när andan faller på
[x] Det är okej att vi spenderar mer tid hemma hos dig än hos mig, iaf till en början
[x] Du är inte kortare än mig (är 168 cm)
[x] Du är en sån som kan ta tag i situationen om jag blir jättenervös och inte tar så många initiativ de första gångerna vi ses..
[x] ..alt. tycker att det är okej för jag är bra ändå/du kan ge mig en andra chans
[xx] Du behöver inte vara särskilt snygg för din personlighet är alldeles förträfflig
[x] Skogen är typ den allra bästa platsen utomhus (efter en varm sommardag på landsvägscykeln)
[x] Det är okej att man låter sitt dåliga humör gå ut över andra så länge men ber om ursäkt i efterhand ([blush])
[/] Du har lätt för att ge komplimanger

[x] Är mjölkmannen
[x] Är omtänksam
[x] Hyfsat händig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[x] Du är en manlig man
[?] Jag har det som måste finnas hos en människa för att du ska kunna vara tillsammans med denna
[x] Du tror att du skulle kunna umgås med mig en längre period utan att tröttna
[x] Du ger mig den egentid jag behöver
[x] Du har något speciellt område du kan gräva ned dig i riktigt ordentligt, något nörderi:igt (Radioaktivitet)[blush]
[x] Du kan tänka dig att göra friluftsaktiga grejer med mig (typ tälta, cykla i skogen, vandra, paddla osv)
[x] Att knappt röra på sig på en hel dag är helt okej ibland, trots att man är frisk
[x] Du har inget emot att massera mig
[x] Att umgås under tysnad kan vara lika trevligt som att ha något att prata om
[x] Trots att jag inte har något emot att städa och dona tänker du inte ta för givet/förvänta dig att jag alltid gör det
[x] Du har körkort
[] Du har bil
[x] Om du håller på med något kan du sitta och muttra om det du håller på med, typ "hm nu ska vi se" eller "vafan gör man med den här då?" osv. Typ småprata för dig själv (det är charmigt och kul att lyssna på okej)
[] Du spelar piano
[Livrädd för större hundar.. [blush]] Du har inget emot lite större hundar
[x] Om du är hemma hos någon brukar du i regel känna dig rätt bekväm och inte svansa runt den enda människan du känner
[x] Du kan ta för dig och säga vad du tycker istället för att försöka vara sådär "åh men det är lugnt, det spelar ingen roll, vi kan göra precis som du vill gullesnurran" vad det än gäller
[x] Du kan vara riktigt mysig när andan faller på
[x] Det är okej att vi spenderar mer tid hemma hos dig än hos mig, iaf till en början
[x] Du är inte kortare än mig (är 168 cm)
[/] Du är en sån som kan ta tag i situationen om jag blir jättenervös och inte tar så många initiativ de första gångerna vi ses..
[/] ..alt. tycker att det är okej för jag är bra ändå/du kan ge mig en andra chans
[x] Du behöver inte vara särskilt snygg för din personlighet är alldeles förträfflig
[x] Skogen är typ den allra bästa platsen utomhus
[x] Det är okej att man låter sitt dåliga humör gå ut över andra så länge men ber om ursäkt i efterhand (check [blush])
[OOja, du andas vackert! [blush][wink]] Du har lätt för att ge komplimanger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

En förståelse för att svaret på en fråga kan vara "bra" (eller alternativt outvecklat svar) och att det inte förväntas mer än så. Samt att en motfråga i nio av tio fall kommer utebli. Räknar inte med att någon har detta.

uteblir den för att du ej är intresserad av hur den andra känner [sad]

NUBBIE HALLÅÅP

isola:

definiera "manlig man"

isola:

definiera "manlig man"

isola:

definiera "manlig man"

isola:

definiera "manlig man"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

uteblir den för att du ej är intresserad av hur den andra känner

Nä de uteblir för att jag inte har någon aning alls om vad jag ska svara, eller det kan ta några timmar, dagar. Inte så där så att det går att samtala direkt. Inte respektfullt iaf.

Det tolkas ju som att jag inte bryr mig, så egentligen gör det ju ingen skillnad för den andre.


   
SvaraCitera