Aviseringar
Rensa alla

Är du moderat? isåfall se hit!


Ämnesstartare

Revolutionen är nära! vi ekoanarkister tolererar inte längre förtrycket från kapitalismen här kommer vi diskutera viktiga frågor så som frihet från partistyre, jämlikhet och öppen jaktsäsong på liberaler! stöd kampen mot backslick tofflorna!


   
Citera
Ämnesstartare

sug!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla EKO-något kommer dö ut snart för att vi förstör miljön [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pm_is_back:

sug!

vad i att värna om miljön är fel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Alla EKO-något kommer dö ut snart för att vi förstör miljön [party]

ja alla icke eko kommer också dö ut också [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beelzebub:

ja alla icke eko kommer också dö ut också [y]

Precis så vem fan bryr sig egentligen [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Precis så vem fan bryr sig egentligen [party]

jag tror att när vi väl kommer till kritan så är det ingen som kommer säga "tja, vi fick vad vi förtjänade" så det är lika bra att försöka göra något åt vår situation istället för att sitta och titta på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beelzebub:

Revolutionen är nära! vi ekoanarkister tolererar inte längre förtrycket från kapitalismen här kommer vi diskutera viktiga frågor så som frihet från partistyre, jämlikhet och öppen jaktsäsong på liberaler! stöd kampen mot backslick tofflorna!

[cool]


   
SvaraCitera

Leva i naturen på stenåldersvis, svälta ihjäl. Det är livet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beelzebub:

jag tror att när vi väl kommer till kritan så är det ingen som kommer säga "tja, vi fick vad vi förtjänade" så det är lika bra att försöka göra något åt vår situation istället för att sitta och titta på

Jag lever mitt liv som simpelt arbetande skinnskalle. Tar min öl och lever jävlar [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alter ego:

Leva i naturen på stenåldersvis, svälta ihjäl. Det är livet!

du har då ingen koll på vad EKO handlar om så skriv inte dina mupp kommentarer här igen är du snäll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Jag lever mitt liv som simpelt arbetande skinnskalle. Tar min öl och lever jävlar [party]

jag jobbar och dricker min öl också och det vill jag fortsätta kunna göra utan att behöva ha gasmask på mig då blir det rätt jobbigt att dricka öl [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beelzebub:

jag jobbar och dricker min öl också och det vill jag fortsätta kunna göra utan att behöva ha gasmask på mig då blir det rätt jobbigt att dricka öl [n]

Äsch jag räknar med att dö i förtid så det berör mig inte så mycket [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Äsch jag räknar med att dö i förtid så det berör mig inte så mycket [party]

tänk allt öldrickande du går miste om ifall du dör i förtid[censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beelzebub:

tänk allt öldrickande du går miste om ifall du dör i förtid[censur]

Jo men folk har en tendens att hänga upp sig på att jag är skinnskalle så en mindre vacker dag lyckas de nog döda mig [party]


   
SvaraCitera