Aviseringar
Rensa alla

är du nöjd?


Ämnesstartare

Det känns som att man stöter på väldigt många människor som mår piss.
Nu vill jag veta; finns det några här som är allmänt nöjda med sin tillvaro och känner på sig att de kommer vara bra åtminstone ett tag framöver? [cheers]
Det måste ju finnas några på denna sida som inte är halvt självmordsbenägna.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

kallprat:

finns det några här som är allmänt nöjda med sin tillvaro och känner på sig att de kommer vara bra åtminstone ett tag framöver? [cheers]

Jag har aldrig någonsin haft den känslan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är! [party]
Känner också att det inom närmsta framtiden kommer blir bättre...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Jag är! [party]
Känner också att det inom närmsta framtiden kommer blir bättre...

Gött! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Jag har aldrig någonsin haft den känslan.

Så du vet inte hur det är att vara riktigt nöjd och glad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallprat:

Så du vet inte hur det är att vara riktigt nöjd och glad?

Jag var säkerligen det när jag var yngre, men jag prioriterar numera saker på ett helt annat sätt än vad jag gjorde då vilket får mig att bli oförstående över den känsla jag hade.


   
SvaraCitera

Jag känner faktiskt att jag mår rätt bra, visst har jag väl mina dalar då & då, men inget som inte botas med att umgås med vänner eller så. Hade väl en period i 15-16års åldern då jag var väldigt arg av mig men.. ja. Tonårsångest ni vet (ungdomar.se).


   
SvaraCitera
jonta

kallprat:

Nu vill jag veta; finns det några här som är allmänt nöjda med sin tillvaro och känner på sig att de kommer vara bra åtminstone ett tag framöver? [cheers]

livet leker =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Jag var säkerligen det när jag var yngre, men jag prioriterar numera saker på ett helt annat sätt än vad jag gjorde då vilket får mig att bli oförstående över den känsla jag hade.

Okej. Förstår nog hur du menar.
Jag brukar vara nöjd när jag inte kommer ihåg allt jobbigt, när endorfinerna sprudlar i hjärnan och man inte bryr sig. Annars finns det ju alltid saker som är dåliga eller förstör vardagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallprat:

Det måste ju finnas några på denna sida som inte är halvt självmordsbenägna.

Jag är det [smile]
Nu går livet framåt, men innan under min tonårsperiod ([crazy]) så var jag inte vara lika glad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Jag är det [smile]
Nu går livet framåt, men innan under min tonårsperiod ([crazy]) så var jag inte vara lika glad.

Så himla skönt. Det finns "ett liv" efter tonåren.
Jag blir alltid så lättad när människor som mått dåligt under tonåren börjar må bra och mognar. Det finns en chans för alla.


   
SvaraCitera

Är nöjd. Lite kallt bara.


   
SvaraCitera

kallprat:

; finns det några här som är allmänt nöjda med sin tillvaro och känner på sig att de kommer vara bra åtminstone ett tag framöver? [cheers]

kände så för någon månad sen, men nu är jag allmänt deppig/arg/självömkande [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

kände så för någon månad sen, men nu är jag allmänt deppig/arg/självömkande [party]

Hmmm samma här. Vet du varför det blev depp då?


   
SvaraCitera

kallprat:

Vet du varför det blev depp då?

jag vet inte riktigt vad jag vill göra med mitt liv, jag tvingas nästan dagligen se människan jag är kär i tillsammans med sin flickvän (eftersom vi båda bor på elevhem), jag längtar hem, det är mörkt och kallt ute osv...


   
SvaraCitera