Aviseringar
Rensa alla

Är du omogen !?


Ämnesstartare

Jag har nyligen träffat en kille, som är hur snäll och rolig som helst. 🙂 Han är 19 år och ska snart flytta hemifrån, vilket jag tycker är väldigt moget. Ganska viktigt för min del att han är mogen och står på samma nivå som jag. [y]

Men när jag väl träffade han fick jag en bild att han var tvärt om angående vissa saker. Kan inte riktigt tolka om han driver eller är seriös.. [tired]

Men för att ta reda på om han verkligen är omogen eller driver... så måste jag göra något.

hur fan ska jag göra ?
Ska jag fråga, känns lite taskigt att fråga om han är omogen.. [chocked]


   
Citera

Tessis:

Men när jag väl träffade han fick jag en bild att han var tvärt om angående vissa saker. Kan inte riktigt tolka om han driver eller är seriös..

ja då är han väll omogen [cute]

men om du är en sån person som går omkring och är seriös hela dagarna så kanske han inte är så intresserad [cute]
va ja vet så är såna tjejer rätt tråkiga [tired]


   
SvaraCitera

Wow, shit va mogen du är[surprised]


   
SvaraCitera

Att fråga honom rakt ut, är du omogen? kanske gör att han tar illa upp. Men du kan ju vänta ett tag och träffa honom några fler gånger och se hur du tycker att han beter sig och så. Om ni träffades nyligen så kanske det bara var ett intryck du fick av honom som kan komma att ändras senare[smile]


   
SvaraCitera

Tessis:

Kan inte riktigt tolka om han driver eller är seriös..

älskar människor som är så, de blottar min osäkerhet på ett helt underbart sätt [love]


   
SvaraCitera

kommunikation, the way to go


   
SvaraCitera

En sak är säker, du är inte mogen.

Såvida han inte vill ha mogna tjejer, så ser jag inget problem. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilleman29:

men om du är en sån person som går omkring och är seriös hela dagarna så kanske han inte är så intresserad

Haha, så mogen och seriös är jag inte, och håller med dig att det är tråkigt att vara för seriös. Handlar mest om att jag vill ha en kille som är mogen för sin ålder, och snackar inte om övermogen då, utan fortfarande kan slappna av och har den där barnsligheten kvar.


   
SvaraCitera

Tessis:

Haha, så mogen och seriös är jag inte, och håller med dig att det är tråkigt att vara för seriös. Handlar mest om att jag vill ha en kille som är mogen för sin ålder, och snackar inte om övermogen då, utan fortfarande kan slappna av och har den där barnsligheten kvar.

ja men vad är grejen då [cute]?
bara att träffa han ju.
du kan ju inte sitta och diskutera om han skulle eventuellt vara nått att ha.
du måste ju träffa han..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

casete:

Att fråga honom rakt ut, är du omogen? kanske gör att han tar illa upp. Men du kan ju vänta ett tag och träffa honom några fler gånger och se hur du tycker att han beter sig och så. Om ni träffades nyligen så kanske det bara var ett intryck du fick av honom som kan komma att ändras senare

Jaa, kanske inte är så jätte bra. Jo jag har funderat på det och ska nog göra det [smile]. Så får man se om intrycket ändras som du säger [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

En sak är säker, du är inte mogen.

Jaha jaa, och du vet att jag inte är mogen ? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilleman29:

du kan ju inte sitta och diskutera om han skulle eventuellt vara nått att ha.
du måste ju träffa han..

Jag ska inte sluta träffa han, och jaa man borde kanske inte fundera över saken, utan träffa han ett par gånger. Men grejen som gör att jag får en känsla av att han är en aning omogen är att han kan än idag ställa sig och slåss mot polisen om han måste.. kanske inte är så stor grej..


   
SvaraCitera

Tessis:

[chocked]

Alla är vi omogna men i olika hög grad.

Någon nackdel med att han har barnasinnet kvar eller? [confused]


   
SvaraCitera

gillar killar som är omogna vid rätt tillfällen [blush]


   
SvaraCitera

Tessis:

Jag ska inte sluta träffa han, och jaa man borde kanske inte fundera över saken, utan träffa han ett par gånger. Men grejen som gör att jag får en känsla av att han är en aning omogen är att han kan än idag ställa sig och slåss mot polisen om han måste.. kanske inte är så stor grej..

slåss mot polisen inte omogen [cute]
låter mer som en idiot..


   
SvaraCitera