Aviseringar
Rensa alla

Är du pedofob?


Ämnesstartare

staffan: Hyser du rädsla för pedosexuella?

Tror väl knappast de pedosexuella är rädda för mig 20+ kille. I så fall är det nog snarare tvärtom - de pedosexuella som är rädda för mig.

staffan: Är det för att ni dras själva till barn, därför maskerar er som pedofober för att tydligt markera och visa för andra att ni passar in i samhället?

Där tror du helt fel. Jag tänder inte sexuellt på barn.

staffan: Vad ni inte verkar förstå är att ni hjälper till att distansera pedosexualitet ytterligare, gör livet för er själva svårare.

Kan du vidareutveckla!

staffan: Om ni på fullaste allvar tror att majoriteten pedosexuella våldtar andra individer så är ni bra dumma.

Jag tror inte att majoriteten av pedofiler våldtar småbarn men det stör mig tillräckligt att de sitter och tankar ner foton och filmer på nätet där småbarn utsätts för sexuella handlingar av vuxna individer för att jag ska få ett förakt mot pedofiler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scream:
Jag tror inte att majoriteten av pedofiler våldtar småbarn men det stör mig tillräckligt att de sitter och tankar ner foton och filmer på nätet där småbarn utsätts för sexuella handlingar av vuxna individer för att jag ska få ett förakt mot pedofiler.

Tror många får från Facebook och sådant, ser hur många som helst av bilder som jag aldrig skulle lägga ut på mina barn... Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Föden icke trollen på det att trollen icke skola bliva födda.


   
SvaraCitera

Inget fel öht med pedofili i sig. Förskräckligt med alla fördomar mot pedofiler.


   
SvaraCitera

mycket jvvf i tråden alltså


   
SvaraCitera

Är en stolt pedofob! 
PEDOFILER är värre än ohyra och skadedjur ska drf bekämpas! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starkill91 :
Är en stolt pedofob! 
PEDOFILER är värre än ohyra och skadedjur ska drf bekämpas! 

Så sade man om bögar på 70 talet. Påpekar bara.


   
SvaraCitera

herkuled:

Så sade man om bögar på 70 talet. Påpekar bara.

Vah? 
Idag är det accepterat.
 PEDOFILI kommer aldrig att vara det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starkill91 :

Vah? 
Idag är det accepterat.
 PEDOFILI kommer aldrig att vara det. 

Impossible is just a big word thrown around by small men who find it easier to live in the world they've been given than to explore the power they have to change it. Impossible is not a fact. It's an opinion. Impossible is not a declaration. It's a dare. Impossible is potential. Impossible is temporary. Impossible is nothing.”
Muhammad Ali

( så sade man om bögar på 70-talet)


   
SvaraCitera

herkuled:

Impossible is just a big word thrown around by small men who find it easier to live in the world they've been given than to explore the power they have to change it. Impossible is not a fact. It's an opinion. Impossible is not a declaration. It's a dare. Impossible is potential. Impossible is temporary. Impossible is nothing.”
Muhammad Ali

( så sade man om bögar på 70-talet)

Säg inte emot Muhammad ali va säkert en radikal muslim. 
Vrf tog du en upp om homosexualitet i denna tråden? 
INTE RELEVANT!  

Ska du provocera så gör vad du än gör lek fan inte med elden!  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starkill91 :

Säg inte emot Muhammad ali va säkert en radikal muslim. 
Vrf tog du en upp om homosexualitet i denna tråden? 
INTE RELEVANT!  

Ska du provocera så gör vad du än gör lek fan inte med elden!  

Jag bara gör en liknelse. I framtiden kan pedofili vara accepterat på samma sätt som pedofili är accepterat nu.


   
SvaraCitera

herkuled:

Jag bara gör en liknelse. I framtiden kan pedofili vara accepterat på samma sätt som pedofili är accepterat nu.

Man får Hoppas att mänskligheten dör ut innan det händer! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så döda 7+ miljarder är bättre än att göra pedofili tillåtet?


   
SvaraCitera