Aviseringar
Rensa alla

ÄR DU POSITIV?????????????????


Ämnesstartare

har ni känt en sån här känsla då ni inte bryr er alls om något som ni tidigare brydde er om? att ni är så pass positiva till allt och inget kan stoppa er? så känner jag nu. jag ska dricka ett glas grön mjölk och fan fira för detta..

jag tror det e för att jag har folk som uppskattar mig och visar det. det känns bra.

berätta lite ni.

det här e positivatråden, då ni kan berätta om er inställning på er vardag.... ni behöver inte skriva med stor bokstav och punkt. alla är välkomna.


   
Citera
Ämnesetiketter

[tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

börja inte


   
SvaraCitera

enligt alla andra är jag aldrig positiv, kanske har de rätt eftersom jag inte ser mening med livet och inget går aldrig min väg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soanonym:

enligt alla andra är jag aldrig positiv, kanske har de rätt eftersom jag inte ser mening med livet och inget går aldrig min väg.

varför är livet meningslöst för dig?????


   
SvaraCitera

bogen:

varför är livet meningslöst för dig?????

För att det bara är det, alla förväntar sig massa saker utav mig och jag gör de bara besvikna med allt så att de bara förlorar hoppet om mig, vilket jag också har gjort. Ingenting kan bli bra för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soanonym:

För att det bara är det, alla förväntar sig massa saker utav mig och jag gör de bara besvikna med allt så att de bara förlorar hoppet om mig, vilket jag också har gjort. Ingenting kan bli bra för mig.

Vad har du för mål i livet? Har du något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bogen:

har ni känt en sån här känsla då ni inte bryr er alls om något som ni tidigare brydde er om? att ni är så pass positiva till allt och inget kan stoppa er? så känner jag nu.

samtidigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HIV-positiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

HIV-positiv.

EH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

HIV-positiv.

Ska man driva om sånt, tycker du? Du är 21. Kom igen.

ennie:

samtidigt?

Va? Ja??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bogen:

Ska man driva om sånt, tycker du? Du är 21. Kom igen.

Finns inget som man inte kan driva om, men vem sa att jag drev ö h t till att börja med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har en sån här känsla att jag inte bryr mig alls om något som jag tidigare brydde mig om. Jag är så pass apatisk till allt att inget kan stoppa mig.

Jag tror det är för att egentligen så spelar ingenting någon roll, ur ett större perspektiv. Det känns bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Finns inget som man inte kan driva om, men vem sa att jag drev ö h t till att börja med?

Jag vet att du drev.
Man driver inte om sådant i en tråd som handlar om positiva saker. Du kan gå härifrån nu, du har gjort mig besviken...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bogen:

Va? Ja??

varför är du positviv o m du ej bryr dig+?`?`??


   
SvaraCitera