Aviseringar
Rensa alla

Är du rädd att bli sårad i relationer?


Ämnesstartare

Ja, är du det? 


   
Citera
Ämnesstartare

space: Nej (kille)50%


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space: Nej (kille)

Det händer oss alla, inget man borde gå runt och vara rädd för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej, min största rädsla är att jag har ett så dåligt samvete att jag knappt vågar göra/säga något som kan såra ngn. har mått mkt dåligt pga detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja. hade en tjej raggat på mig så hade jag igonerat henne. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja. pga osäker paranoid dålig människa 


   
SvaraCitera

ja. hela tiden. har ett enormt bekräftelsebehov och vänder lätt saker till min nackdel. 


   
SvaraCitera
reben

är inte alla d 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

ja. pga är värdelös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm tar 0 konflikter oftast o kritiserar ingen fast jag borde. base.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm. Kom förut på mig själv med att trots att jag ville stryka folk medhårs och ofta gjorde det så "testade" jag folk för att se om de fortfarande skulle stanna hos mig om jag gjorde/sa si eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space: Ja (kille)


   
SvaraCitera

Jag har en viss rädsla för att bli sårad i relationer och jag tror det beror på att jag alltid haft ganska dåligt självförtroende. Detta gör att jag brukar hålla mig ganska neutral när jag umgås med andra människor, partner som vänner. Även om det finns situationer där jag vill säga ifrån så gör jag sällan det. Jag vill inte såra andra och kanske därmed riskera att de blir riktigt ledsna och inte vill veta av mig mer. 


   
SvaraCitera
mynona

 jag vet inte om jag är rädd.... jag tar det för givet och undviker det gärna om det finns möjlighet då jag inte har de resurser som krävs för att orka med sådant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space: Nej (tjej)

Varför ska man vara rädd för det? Om man blir sårad i en relation så är det bara att rycka upp sig och komma över det. Om den människan som man var tsm med sårade en är den nog inte ens värd att vara tsm med.


   
SvaraCitera