Aviseringar
Rensa alla

Är du rädd för polisen?


Ämnesstartare

nej men känner mig inte trygg om dom är i närheten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför blir du arg isola

jag aktar mig för polisen
sjunger med en sång pga e en från streetsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

varför blir du arg isola

för att tickstart dummade sig som alltid [sad]

frukt:

jag aktar mig för polisen

streetpoäng: 10


   
SvaraCitera

Tickstart:

är väl rädd för dem på samma sätt som jag vore för en normalbegåvad kamphund

[love]


   
SvaraCitera

Jag brukade respektera polisen och deras jobb för samhället, tills en av mina vänner fick strippa och stå i kalsingar mitt på stan "för han såg misstänksam ut" Vilka jävla svin(han är typ arab). Sen har jag fått skit för jag hängde ute på kvällarna, och jag såg "kriminell ut"[cry]

Ps: alla kvinnlia poliser jag har träffat på är aggressiva utahelvete, tror det är så i hela landet

Btw inte för att detta har med den svenska polisen att göra har man ju sett på cops haha, snacka om över the line våld dom poliserna kör med.

Jävla skit svarade inte frågan, Nej jag är inte rädd för dem, jag är rädd för vårat fucked up lagsystem som bara är bra om man är mördare, pedofil elr rånare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir väldigt osäker kring dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, varför skulle jag vara det? Så länge man inte begår några olagligheter så har man inget att frukta.

André Vifot Haas:

- De vill ju bara utöva makt, det är det de vill göra, säger Bror Oscar Yttring, 18 år, till P4 Göteborg.

Vilket fullständigt idiotiskt uttalande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är jätterädd för poliser (faktiskt) vet ej varför. Kan sitta kvar från när man var yngre och man var rädd för att bli haffad med alkohol, vilket jag även lyckades bli. Har även blivit omringad och uppstaplad mot en vägg pga att vi rökte vattenpipa? var läskigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Kan sitta kvar från när man var yngre och man var rädd för att bli haffad med alkohol, vilket jag även lyckades bli. Har även blivit omringad och uppstaplad mot en vägg pga att vi rökte vattenpipa? var läskigt.

säjer ju, de är svin[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är bara rädd för polisen när jag kör för fort (vilket händer lite för ofta) [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har definitivt känt en rädsla för poliser. Närvarat vid ett antal idrottsevenemang i mina dagar och de enda individer som någonsin skapat otrygghet på min läktare är de testosteronstinna gubbarna i uniform. De kan slå urskillningslöst mot både kvinnor och barn utan att tveka, jag har tyvärr bevittnat det med egna ögon och blev helt förstörd av det. Det var långt värre än att själv bli slagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Är bara rädd för polisen när jag kör för fort (vilket händer lite för ofta)

men oansvarslösa unge!!!!!![blush] tänk om du dödar nån!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

säjer ju, de är svin

inte svin, men konstiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

inte svin, men konstiga.

glada lilla fps[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

glada lilla fps

ååh jag är så glad jämt [bigsmile]


   
SvaraCitera